Огляд можливостей унікальної соціальної мережі Pinterest

0
1

Shares

Трохи історії створення Pinterest

Сервіс зацікавив користувачів промислово-аграрного Середнього Заходу, і перш за все — жінок. Вони почали використовувати Pinterest, щоб ділитися з друзями фотографіями красивих весільних суконь, рецептами, ідеями щодо облаштування будинку (на сайті журналу Time вийшла стаття під назвою «Чоловіки з Google+, жінки з Pinterest»).

Інвестори і бренди вже задаються питанням про те, як можна використовувати Pinterest в своїх цілях. Все, починаючи від великих компаній, таких як Gap, і закінчуючи мелкимиинтернет-магазинами, намагаються забезпечити своє максимальну присутність в новій соціальній мережі.

До зображення, що розміщується на одній з тематичних дощок (board), часто прикріплюють посилання, що дозволяє перейти на сайт компанії і дізнатися більше про зображену речі. Завдяки таким посиланнях, в лютому 2012 року Pinterest залучив на сайти трафіку більше, ніж Twitter, Google+, LinkedIn і YouTube разом узяті!

Тим часом, інвестори (переважно чоловіки), які спочатку не побачили прихованого потенціалу Pinterest, зараз кусають лікті. У жовтні 2011 року сервіс залучив $27 млн. венчурної компанії Andreessen Horowitz, зараз же Pinterest оцінюють у суму близько $200 млн. Марк Андрєєссен зізнається, що сумнівався з приводу доцільності угоди, але одна з його колег-дослідників змусила його переглянути свої погляди.

Перед генеральним директором Pinterest,29-летнимБеном Зильберманом зараз стоїть важливе завдання. Він повинен побудувати компанію, яка могла б адекватно реагувати на підвищений інтерес користувачів до проекту.

Для проектів, що зіткнулися з вибуховим зростанням популярності, це завжди було проблемою. Досить згадати, як часто на піку зростання популярності Twitter на його головній сторінці майорів синій кит, уносимый пташками в невідомі дали (так званий «Fail Whale» з’являвся в якості ілюстрації до повідомлення «Twitter перевантажений»).

Складність полягає не тільки у вирішенні технічних завдань. Зільберман і його команда повинні зрозуміти, на чому проект може заробляти гроші. Для вирішення питань, що стосуються побудови дальнейшейбизнес-стратегії, Pinterest найняв Тіма Кендалла, який багато років був директором по монетизації Facebook.

В інтерв’ю Fortune Зільберман говорить про свій проект як про реліквії:
«Коли ви відкриваєте Pinterest, ви повинні відчувати себе так, як ніби відкрили зроблений кимось для вас книгу ручної роботи. Кожна дрібниця на сайті повинна бути втілена так, щоб вам було зручно.»

Шлях Зільбермана в інтернет-індустрію був звивистий. Син лікарів зі штату Айова, він надійшов у Єльський університет, де отримав освіту політолога. Після закінчення вузу в 2003 році Зільберман переїхав до Вашингтона. Тоді його зацікавили блоги про технологіях. В інтерв’ю він згадує, як вперше наткнувся на Tech Crunch.

Зільберман не був програмістом, але дуже любив історію і вважав, що саме розвиток інтернету визначить долю нинішнього покоління.
Мені здавалося, що саме в цій сфері твориться історія мого часу, і я хотів перебувати поруч, — зазначає Бен.

З цими думками Зільберман зі своєю подругою (а нині дружиною) переїхали в Пало-Альто, де вона стала рекрутером для Facebook, а він — фахівець служби підтримки та продажу Google.

Робота в Google дозволила Бену мріяти про більше. Однак, завойовувати високий пост в Google, не маючи навіть дипломом інженера, Зільберман не прагнув.

У період кризи 2008 року він залишив компанію. Через деякий час Зільберман зустрів свого приятеля по коледжу Підлоги Скиарру і запропонував йому випробувати деякі ідеї по запуску стартапу.

У проекті, з якого згодом вийшов Pinterest, втілилася тяга Бена до колекціонування. З дитинства він збирав марки, гербарії і колекції комах.

Назва стартапу придумала дружина Зільбермана під час святкового обіду на День подяки.

У 2010 році Бен і інші співзасновники проекту розіслали листи друзям і родичам з запрошенням подивитися новий сервіс.

Проект розвивався з працею: у його творців було недостатньо грошей, а серед інвесторів ніхто не хотів вкладатися в сервіс, розроблений людьми без технічної освіти.

У той час більшість стартапів були зосереджені на наданні інформації в режимі реального часу, головним чином — за допомогою мобільних платформ. Жоден з інвесторів, до якого звернулися творці Pinterest, не міг і припустити, чтокого-тосможет зацікавити ідея колекціонування красивих картинок. В перші 4 місяці сервісу було лише кілька сотень користувачів.

Згодом Зільберман і інші члени команди розповідали про Pinterest всім, кому тільки могли — від друзів дитинства з Айови до учасників конференції з дизайну в Юті.
Я усвідомив, що люди почали використовувати сервіс для представлення того, що важливо для них у житті.

Так, батьки, які займаються домашнім навчанням дітей, використовували сайт для створення планів уроку. Директор компанії з продажу делікатесів Ohama Steaks Тодд Саймон був одним з перших, хто почав розміщувати на Pinterest фотографії товарів, пропонованих його фірмою, а також кулінарних рецептів.

Почавши рости, Pinterest більше не зупинявся. Щомісяця кількість її користувачів збільшувалася на 40-50%.

Коли ви знаєте, що хочете знайти, ви користуєтеся Google чи Amazon. Але що робити, якщо ви не знаєте, чого хочете? Тут на допомогу може прийти Pinterest.

10 порад про те, як отримати з Pinterest максимальну вигоду для бізнесу

Pinterest виявився ефективним способом залучення трафіку на сайт, і у деяких випадках цей трафік навіть перевершував трафік від Facebook. Крім «зоряного» трафіку, який отримує і генерує Pinterest, його аудиторія далеко не пасивна, вона досить сильно залучена і може легко перетворити вашу кампанію в соціальних медіа в вірусну. Завдяки недавнім запрошення Facebook ще 60 партнерів до розробки для платформи Open Graph (у тому числі Pinterest), користувачі отримали можливість публікувати свої «піни» безпосередньо в Facebook.

Pinterest містить у собі великий потенціал і для SEO, тому що ви, посилаючись на ваш сайт, ви використовуєте різні способи взаємодії цього сайту з його користувачами. Саме в цьому характері взаємин і закладений значний вірусний потенціал.

Отже, поради, які допоможуть отримати з Pinterest максимальну вигоду для бізнесу:

1. Продавайте свою продукцію

Найбільш очевидне застосування для Pinterest з точки зору бізнесу — демонструвати і продавати свою продукцію. Додавши ціну до «приколотому» (pinned) продукту, ви можете направити користувачів в свій інтернет-магазин, а ваше повідомлення буде автоматично розміщено у розділі «Подарунки» (Gifts).

Коли справа доходить до продажу продукції на Pinterest, варто мати на увазі, що користувач Pinterest — це, по більшій частині, середній клас. Вироби ручної роботи, модні аксесуари, фотографії і репродукції і химерні дрібнички знайдуть свого покупця у великій аудиторії сайту. Ви можете легко перетворити ваш аккаунт Pinterest в каталог своїх кращих продуктів.

Тим не менше, якщо ви плануєте використовувати Pinterest для продажу своєї продукції, переконайтеся, що ви не тільки зареєструвалися на сайті. Взаємодія з користувачами, надання їм корисної інформації, яка їх зацікавить, крім того, що ви намагаєтеся просто продати, з часом зроблять вас більш популярним на сайті.

2. Влаштовуйте конкурси

Є кілька різних способів використання Pinterest для того, щоб провести конкурс. Ви можете прикріпити (pin) добірку фотографій і також брати участь у конкурсі, користувачі повинні «переприкрепить» (repin) фото вашої продукції, таким способом голосуючи за ваші товари. Ваші продукти стають вірусні, і ви можете оголосити переможцем того користувача, який отримав найбільшу увагу. Це також дає можливість дізнатися, які з ваших продуктів або ідей є найбільш популярними.

Конкурс можна провести і іншим способом, наприклад, попросити користувачів прикріпити свої власні фотографії з вашою продукцією. Той з користувачів, який отримає найбільшу взаємодію з іншими, отримає приз.

3. Нехай у вашого бізнесу буде людське обличчя

Одним з очевидних переваг використання соціальних медіа є можливість наділити ваш бренд «особистими якостями», зробити його більш людяним, і для цього немає сайту краще, ніж Pinterest. Ви можете надати вашим клієнтам погляд на вашу компанію зсередини, створюючи дошку з фотографіями з вашого офісу чи штаб-квартири, або вивісити фотографії своєї команди.

4. Надихайте ваших клієнтів

Pinterest призначений для натхнення інших, і залежно від того, в якій сфері бізнесу ви працюєте, ви можете використовувати Pinterest і робити саме це. Якщо ви працюєте в сфері надання послуг, а не продажу товарів, ви можете легко знайти цікаві фотографії та ідеї, щоб поділитися зі своїми клієнтами — це, безсумнівно, буде сприяти успіху того, що ви робите.

Наприклад, на Pinterest представлено кілька салонів краси, які на своїх дошках демонструють нові стилі зачісок, варіанти фарбування волосся і аксесуари.

5. Створіть візуальне резюме

Відмінним способом для залучення до себе уваги — наприклад, для дизайнерів та фотографів-фрілансерів — є створення на Pinterest візуального резюме. Веб-дизайнери можуть додавати скріншоти своїх останніх робіт, посилання на існуючі сайти. Фотографи можуть розміщувати свої фотографії з посиланнями на свої альбоми. Простий дизайн Pinterest є відмінним способом продемонструвати будь-які пов’язані з проектом роботи.

6. Пропонуйте ексклюзивні знижки

Щоб ваші послідовники на Pinterest відчули себе особливими, запропонуйте їм ексклюзивну знижку або купон. Ви можете поділитися нею на сайті за допомогою QR-коду або у вигляді купону, який можна роздрукувати.

Робіть це раз на тиждень або з іншою частотою, але регулярно. Це відмінний спосіб переконатися в тому, що ваші послідовники пам’ятають про вашу компанію.

7. Підвищуйте інформованість

Некомерційні організації можуть скористатися трафіком Pinterest для підвищення обізнаності користувачів у важливих питаннях. Гуманітарне співтовариство Нью-Йорка використовує Pinterest для обміну фотографіями собак і кішок, які шукають господарів, а також показує тварин, які були прийняті в будинку нових господарів. Організація Amnesty International створила дошку, сприяє легальної торгівлі товарами. Національна федерація охорони дикої природи (National Wildlife Federation) використовує Pinterest, щоб розповісти користувачам про тварин, існування яких під загрозою.

Некомерційні організації можуть скористатися візуальним макетом Pinterest, щоб контактувати зі своїми однодумцями. Набагато легше спілкуватися з аудиторією, обмінюючись з послідовниками фотографіями, зробленими людьми, яких хвилює ідея вашої організації, або повідомляючи їм про проекти, над якими ви працюєте.

Ви також можете використовувати надихаючі думки і цитати, цікаву інфографіку, яка дає додаткову інформацію про проблему, або створити вітрину з товарами, виручка від продажу яких піде на добру справу.

8. Змусьте брати участь клієнта

Оскільки Pinterest забезпечує досить сфокусовану аудиторію, ви можете залучити своїх послідовників до процесу прийняття рішень, використовуючи метод краудсорсингу з допомогою Pinterest. Якщо ви прийшли з новим продуктом чи послугою, ви можете запитати ваших послідовників, що вони думають про новому реченні, дати їм кілька варіантів відповідей (фотографій) на вибір, які вони повинні прикріпити або позначити кнопкою «Подобається» (Like). Варіант, який отримає більшість голосів, дасть вам можливість дізнатися, чого дійсно хочуть ваші клієнти.

Іншими способами залучення послідовників можуть бути прохання розміщувати на своїх дошках фотографії ваших продуктів, які вони купили, або, що ще краще, фотографії ваших продуктів у використанні, особливо якщо це одяг або аксесуари. Просто попросіть, щоб вони включали певне ключове слово в опис, аби можна було легко їх знайти і прикріпити їх на вашу бізнес-дошку.

Pinterest пропонує різноманітні способи почути клієнтів і показати їм, що ви слухаєте, ділячись своїми зображеннями на вашому акаунті.

9. Запрошуйте клієнтів на свої заходи

Якщо ваша компанія проводить багато заходів, чому б вам не залишити ваше запрошення на Pinterest? Це швидкий і легкий спосіб надати користувачам інформацію про всіх деталях вашого майбутнього події в одному місці. Після завершення заходу Pinterest стане відмінним способом обміну фотографіями та відео з місця події. Крім того, він дозволяє вам отримувати фотографії, які розмістили ваші клієнти, які скористалися вашим запрошенням.

Використовуючи Pinterest для повідомлення про заходи, ви можете продемонструвати вашу роботу красиво, показати потенційним замовникам різноманітність стилів та ідей, які ви пропонуєте. Візуальний макет Pinterest найбільше підходить для планування заходів, дозволяючи вам створювати тематичні дошки.

Ви можете створювати дошки з ідеями для різних типів подій, різних місць, різних типів продуктів і настроїв.

10. Слідуйте за іншими брендами

Щоб дозволити вашим клієнтам знати про те, що ви являєте собою, як бренд, або у що вірите, відмінною ідеєю може бути слідування за іншими відомими брендами на Pinterest.

ТопОбзор за матеріалами: Fortune, cossa.ru, lifehacker.ru, thenextweb.com, lovim.net

Схоже

Share on Facebook Share
5
Share on TwitterTweet
0
Share on Google Plus Share
Share on Pinterest Share
0
Share on LinkedIn Share
Share on Digg Share
5
Total Shares
comments powered by HyperComments!

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ

Please enter your comment!
Please enter your name here