CallbackKILLER: корисний сервіс зворотного дзвінка

0
1

Shares

Шановні читачі ТопОбзор, сьогодні я підготував огляд сервісу зворотнього дзвінка для сайту CallbacKILLER.

Важливо! Сервіс буде корисний тим, хто використовує для залучення клієнтів в свій бізнес сайт.

Як працює CallbackKILLER

Працює CallbackKILLER так. Ви вставляєте на свій сайт невеликий код та на сайті з’являється трубка. Відвідувач натискає на неї і з’являється форма, в яку він вводить номер телефону, відразу після цього, менеджеру (ам), номери яких Ви вписали у налаштуваннях йде дзвінок. Як тільки менеджер піднімає трубку автоматично йде дзвінок відвідувачу. Відразу після розмови на пошту приходить лист з інформацією про відвідувача і записом розмови з менеджером.

Які проблеми вирішує

Отже, приступимо. По-перше навіщо ж взагалі використовувати такий сервіс? Які проблеми вона вирішує?

Мало дзвінків і заявок з сайту

Дуже часто справа йде так, що покупець просто не зміг розібратися в сайті або продукт, який Ви продаєте, а запитати не зміг або просто напросто трохи не зважився. Ось цю легку неспроможність допомагає зняти сервіс CallbackKILLER. Сервіс буквально підсовує йому під ніс пропозиції прямо зараз зв’язатися. І так влаштована людська психіка, що це реально спрацьовує.

Багато говорять: У мене на сайті є номер, кому треба той подзвонить. Безумовно! Кому дуже треба той передзвонить, але інтернет середа так влаштована, що в ній дуже легко переходити від одного постачальника до іншого, тому відвідувач цілком може перестрибнути до Вашого конкурента і зв’язатися з ним, якщо комунікація у нього буде простіше.

Що б не бути голослівним я покажу статистику сайту з встановленим віджетом зворотного дзвінка.

Стільки дзвінків замовили клієнти по натисненню на кнопку

На статистиці можна побачити, що сервіс зловив на виході 72 людини! Це ті люди, які вже хотіли піти з сайту так нічого і не замовивши. Уявіть тільки, скільки це продажів і грошей!

Менеджери не відразу передзвонюють клієнтам

Давайте розберемо таку механіку. Менеджер отримує заявку на пошту або по SMS і він повинен зробити вихідний дзвінок. Тобто це дія, що він повинен ініціювати. А кожна хвилина зволікання можливо варто Вам втраченого клієнта, так як він швидко може знайти конкурентів і залишити заявку на їх сайті.
У випадку з зворотним дзвінком менеджер просто піднімає трубку — це обробка вхідного запиту, тут вже що б не розмовляти треба або спеціально не взяти трубку або скинути виклик.

CallbackKILLER «підсмоктує» Ваші форми з сайту і може організувати дзвінок прямо з них. Наприклад, у Вас є форма заявки на посдочной сторінці. Сервіс сам відстежить, коли її заповнили і сам подзвонить менеджера і клієнта. Так жодна заявка не буде втрачена.

Клієнт не хоче платити за дзвінок. Особливо якщо він з іншого регіону

Реально є багато типів клієнтів. Одні люблять дзвонити, хто любить написати в WhatsApp, Viber або Telegram. І багато хто думає що якщо клієнт хоче товар то це його не зупинить. Напевно так, на ринку на якому немає конкуренції або в оффлайн сфері, коли з магазину до іншого магазину потрібно добиратися через усе місто. Тут в онлайні все знаходиться на відстані кліка і там, де на думку клієнта буде зручніше зв’язатися з Вами там він і залишить заявку при інших рівних умовах (ціна, умови доставки, зручність сайту і так далі).

Менеджери розслабляються і «хіло» продають

Якщо менеджери дзвонять з мобільного телефону, а Ви в цей момент не перебуваєте поруч, вони можуть наплести чого завгодно. Навіть при використанні IP-телефонії, в якій всі розмови записуються треба себе змусити прослухати розмови. CallbackKILLER сам відправляє Вам інформацію про клієнта, менеджера, який з ним спілкувався і посилання на запис з розмовою відразу після того, як менеджер покладе трубку.

А якщо менеджер раптом зовсім не підніме трубку CallbackKILLER першим ділом попередить Вас про це по пошті і SMS і Ви зможете швидко відреагувати і привести в почуття Вашого менеджера.

Клієнт залишає заявку в декількох конкурентних компаніях

Цифровий світ так влаштований, що клієнт знаходиться на відстані одного кліка від тисяч Ваших конкурентів і йому нічого не варто залишити заявку на декількох сайтах і замовити там, де швидше відреагує. CallbackKILLER гарантовано з’єднає Вас з клієнтом за 24 секунди і не дасть йому купити у конкурентів.

Тепер давайте розберемо безпосередньо сам сервіс, так сказати заліземо до нього «під капот».

Після реєстрації Ви потрапляєте в особистий кабінет. І першою справою необхідно додати сайт і вибрати країни з яких Вам зможуть дзвонити клієнти.

Далі відкривається сторінка вибору віджета. У CallbackKILLER є кілька продуктів, але нам зараз потрібен зворотній дзвінок. Натискаємо кнопку Додати зворотній дзвінок.

Далі необхідно додати номери менеджерів, які будуть приймати дзвінки від відвідувачів Вашого сайту

сервис обратного звонка

Можна налаштувати що б дзвінки йшли всім менеджерам відразу або по черзі.

Далі налаштовуємо графік роботи. В робочий час після того, як відвідувач ввів свій номер сервіс автоматично дзвонить менеджеру, у неробочий час відвідувач обирає в який час йому зручно прийняти дзвінок і сервіс автоматично дзвонить в цей час.

Далі сервіс дає код віджету, який необхідно вставити на свій сайт, що б сервіс почав працювати.

На всі основні системи управління сайтом є інструкції по установці. На такі системи як Drupal, Joomla, Bitrix 24, WordPress і безліч інших.

Далі Ви можете налаштувати зовнішній вигляд кнопки і форми зворотнього дзвінка.

Після того як Ви встановите код на свій сайт у Вас з’явиться кнопка:

сервис обратного звонка

Натискаючи цю кнопку, щоб у відвідувача відкривається форма введення номера телефону

сервис обратного звонка

Коли він вводить номер, менеджеру (ам), номери яких Ви вписали в основних налаштуваннях йде дзвінок. Як тільки менеджер піднімає трубку автоматично йде дзвінок відвідувачу. Відразу після розмови на пошту приходить лист з інформацією про відвідувача і записом розмови з менеджером:

сервис обратного звонка

Як зареєструватися

Щоб зареєструватися в сервісі зворотного дзвінка CallbackKILLER, потрібно просто перейти за цим посиланням. При цьому сервіс спочатку безкоштовний. Звичайно, при бажанні Ви можете придбати розширену версію всього за 750 рублів на місяць, але це не обов’язково. Безкоштовна версія обіцяється навічно.

Олексій Молчанов спеціально для ТопОбзор. При використанні цього матеріалу «CallbackKILLER: корисний сервіс зворотного дзвінка» активне посилання на http://www.topobzor.com обов’язкова.

Схоже

Share on Facebook Share
1
Share on TwitterTweet
0
Share on Google Plus Share
Share on Pinterest Share
0
Share on LinkedIn Share
Share on Digg Share
1
Total Shares
comments powered by HyperComments!

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ

Please enter your comment!
Please enter your name here