Shares

Сьогодні ми хочемо розглянути ще один віджет для сайту від розробників CallbackKILLER.

Віджет «Стадний інстинкт» у чому розрахований на психологічні особливості людини. Це спливаюче вікно з інформацією про те, що інший клієнт вже зробив якусь дію: зареєструвався на сайті, замовив розрахунок, придбав товар. Не секрет, що всі ми – стадні істоти, і при вигляді такої черги з клієнтів у багатьох спрацьовує інстинкт: «Хороший товар, треба брати!». Таким чином, віджет підвищує конверсію і збільшує кількість замовлень.

Варіанти використання «Стадного інстинкту»

Розробники CallbackKILLER придумали два варіанти використання віджету. Який з них вибрати – вирішувати тільки власнику сайту.

  • Самий чесний: можна відображати у налаштуваннях віджета реальні заявки з сайту.
  • Маркетинговий хід: «Стадний інстинкт» генерує випадкові заявки і самостійно створює черга з клієнтів на сайті.

Як працює «Стадний інстинкт»?

  • Реєструєтесь на сайті http://cb-killer.ru/instinct/. Реєстрація займає не більше 10 секунд — досить просто вказати електронну адресу.
  • Налаштовуєте віджет: пишіть заголовки і тексти. Наприклад: «Еллочка з Москви вже купила чарівне плаття зі знижкою!» А «Василь Петрович з Нового Уренгоя зробив замовлення на 5000 рублів». Суми замовлень, імена та міста автоматично підставляються в тексти.
  • Вставляєте код на свій сайт. Це можна зробити самостійно за допомогою детальних інструкцій або звернувшись в техпідтримку CallbackKILLER.
  • Тепер кожен клієнт бачить спливаючі віконця, спостерігає постійний потік клієнтів на сайті і в результаті теж загоряється бажанням стати в цю «чергу». Стадний інстинкт в черговий раз спрацював! Простий відвідувач стає покупцем, а власник сайту отримує додатковий дохід.

виджет CallbackKILLER

Можливості «Стадного інстинкту»:

  • дизайн — віджет можна підлаштувати під будь-який сайт, помінявши фон, колір тексту і навіть тінь;
  • анімація для максимального залучення уваги відвідувачів;
  • підстановка міст — на сервісі CallbackKILLER є можливість показувати віджет за певних умов, наприклад, у різних містах і регіонах. У налаштуванні «Завантаження віджета» потрібно вибрати необхідний регіон – залежно від аудиторії сайту. Якщо потрібно відобразити кілька регіонів – потрібно натиснути «Додати групу умов»;

виджет CallbackKILLER

  • підстановка імен і назв в текст автоматично підставляються імена зі списку і різні групи товарів (машини, техніка, косметика). Це потрібно для того, щоб текст у вікні став більш живим. Порівняйте «Клієнт придбав товар» і «Анна Петрівна з Москви придбала туфлі». Погодьтеся, Ганні віриться більше, ніж безликому «клієнту»!
  • підстановка сум — сервіс автоматично генерує суму з обраного інтервалу і підставляє в текст.
  • поведінку можна налаштувати, скільки і кому показувати віджет.

Тарифікація «Стадного інстинкту»

Є два варіанти: безкоштовний тестовий період, який дається на 7 днів. За цей час можна спробувати всі налаштування і можливості віджета. Через тиждень віджет приостановливается.

Платна версія становить 750 рублів на місяць або 500 рублів в місяць при оплаті за рік. У неї входять:

  • налаштування дизайну;
  • налаштування текстів;
  • підстановка міст, імен, сум;
  • інтеграція з Яндекс Метрикою;
  • інтеграція з Google Analitycs;
  • налаштування режиму показів;
  • технічна підтримка по всім доступним засобам зв’язку з командою Callback

Інтеграція з іншими системами

«Стадний інстинкт» інтегрується з Яндекс.Метрикою, Google Analytics, Google Tag Manager, Рейтинг Mail.ru. Сервіс автоматично відправляє в ці цілі системи при кліці по віджету і при закритті вікна віджета.

Як і всі віджети CallbackKILLER, «Стадний інстинкт» підвищує конверсію і економить гроші клієнтів. Наприклад, за даними клієнтів приріст конверсії при використанні «Стадного інстинкту» складає 2%. Якщо компанія клієнта запускає рекламу в Яндекс. Директе і платить Яндексу 12 рублів за кожен перехід на сайт, 100 переходів буде коштувати 1200 рублів. Відповідно, при трьох зверненнях кожна заявка буде коштувати 400 рублів. Якщо на сайті встановлений «Стадний інстинкт», зі 100 переходів і з тими ж вкладеннями в рекламу компанія отримає вже не 3, а 6 звернень, і на одній заявці буде зекономлено 200 рублів. Серйозна конверсія — солідна економія!

Отже, «Стадний інстинкт» — це:

  • збільшення конверсії;
  • збільшення продажів товару;
  • залучення нових клієнтів
  • підвищення лояльності і довіри до вашої компанії.


Огляд підготовлений спеціально для ТопОбзор. При використанні цього матеріалу активне посилання на http://www.topobzor.com обов’язкова.

Схоже

Share on Facebook Share
2
Share on TwitterTweet
0
Share on Google Plus Share
Share on Pinterest Share
0
Share on LinkedIn Share
Share on Digg Share
2
Total Shares
comments powered by HyperComments!