Де краще купувати посилання для просування сайту 2018-2019

0
1

Shares

Шановні читачі ТопОбзор, очевидно, що максимальне збільшення трафіку, довіри і продажів при мінімальних рекламних витратах – головна мета будь-якого бізнесу в інтернеті: від запуску нового стартапу до масштабування.

Як же без зайвих витрат досягти:

  • підвищення рейтингу в пошукових системах;
  • безкоштовного отримання цінної інформації;
  • більшої кількості людей, що рекомендують вас, а не ваших конкурентів?

Яка річ, здатна збільшити усі три показника одночасно?

Просування сайту шляхом розміщення посилань – це «срібна куля», яка приносить цілий ряд переваг:

  • упізнаваність бренду;
  • підвищення авторитетності сайту;
  • топові місця в пошуковій видачі;
  • розширення клієнтської бази;
  • збільшення конкурентоспроможності.

Для пошукових систем, скануючих інтернет, посилання — це «вулиці» між сторінками. Аналізуючи їх, пошуковики дізнаються, як і яким чином сторінки пов’язані один з одним. Але покупку посилань пошукові роботи відносять до спроб обману і піддають їх штрафним санкціям або «фільтрів».

Огляд розміщення посилань для просування сайтів

У конкурентних темах розміщення посилань на сайт приносить важливі маркетингові сигнали. Залежно від способу закупівлі та тривалості дії посилання поділяють на кілька видів.

1.Орендні (тимчасові) посилання, як і будь-знімна нерухомість, вимагають щомісячної або добової оплати. При своєчасних грошових надходженнях вони розміщуються на донорських сайтах, звідки миттєво знімаються при відсутності оплати. Їх закуповують на спеціальних біржах Sape, Mainlink або Gogetlinks і розміщують вручну або за допомогою сервісів автоматичного просування Seopult, Webeffector.

Плюси:

  • вигідна варьирующаяся вартість, не вимагає значних одноразових вкладень;
  • базове відстеження допомогою автоматизованих сервісів;
  • оновлення посилального ваги з можливістю відмови від подальшої оплати і розміщення.

Мінуси:

  • невигідно для довгострокових проектів;
  • низька якість закупівельних майданчиків;
  • великі закупівельні обсяги гарантують потрапляння під фільтри пошукових систем.

Рівномірний розподіл посилань, поступова відмова від донорів, використання тематичних сайтів і контроль закупівельних платформ запобігають можливі санкції пошукових систем.

2.Вічні посилання цілком відповідають своїй назві, оскільки оплачуються і розміщуються на сайті один раз і назавжди.

Плюси:

  • природність, завдяки розміщенню в релевантному тексті на сайтах схожої спрямованості;
  • штрафні санкції не застосовуються;
  • підвищення трафіку.

Мінуси

  • висока вартість;
  • відсутність гарантій тривалості розміщення.

Перед покупкою слід визначитися з спрямованістю власного ресурсу і вручну вибирати донорські сайти на перевірених платформах GoGetLinks, Blogun і Rookee.

Особливості крауд-маркетингу

Крауд один з найбільш спірних видів маркетингу і нова стратегія нарощування посилальної маси. Він хороший тим, що працює з «теплою» аудиторією, приносить на сайт якісний трафік. Його основне завдання полягає не в покупці великої кількості посилань, а в збільшенні цільових переходів з ним. Тому тільки якісне розміщення посилань вручну, дозволить в повній мірі відчути кожен плюс крауд-маркетингу:

  • підвищення цільової відвідуваності;
  • зростання впізнаваності та авторитетності ресурсу компанії;
  • процентне збільшення брендових запитів;
  • зростання конверсії;
  • відсутність штрафних санкцій.

Єдиний недолік – трудомісткість процесу, який з лишком компенсується успішним результатом.

3. Крауд посилання – це, в першу чергу, експертні ради у коментарях, соцмережах, сервіси питань і відповідей. Наприклад, взяли відпустку, зробили фото на тлі моря або готелю і розмістили в соцмережі з позитивним відгуком і зазначенням фірми, котра забронювала для вас номер.

Плюси:

  • органічне розміщення один раз і надовго;
  • актуальність.

Мінуси:

  • занадто витратний за часом пошук якісних закупівельних майданчиків, набивання рейтингу і написання природних повідомлень.

Прикупити і вручну розмістити крауд посилання на сервісах Referr.ru, Crowdlinks.ru, Zapostim.ru.

4. Розміщення на форумах

Де розміщувати посилання? У реєстраційному профілі форуму, у полі URL. Це допомагає розбавити посилальну масу і отримати зворотні посилання з переходами за ним реальних зацікавлених відвідувачів.

Плюси:

  • «природність» просування;
  • збільшення цільового трафіку:
  • невисока вартість (від 50 рублів за один пост).

Мінуси:

  • проблематичність зняття при фільтрації;
  • складність розміщення на форумах з жорсткою модерацією.

Останнім часом спостерігається різке скорочення популярності форумів, наполегливо вытесняемых соціальними мережами.

ссылки

5. PBN (Private Blog Network) мережі

Це «закриті мережі» з тематичних сайтів або блогів. Вони спрямовані на нарощування посилальної маси для одночасного просування 4 і більше ресурсів однакової тематики. PBN-мережі ідеальні для західного сегменту і створюються:

  • на основі архівних сайтів, що дешево, але не гарантує швидку індексацію пошуковими системами дропнутых доменів, колишніх у вживанні;
  • нішеві мережі з якісним контентом являють собою більш дорогий, але абсолютно безпечний варіант.

Якісне створення PBN-мережі збільшує перспективи виведення просуваються онлайнових ресурсів в ТОП пошуку.

6. Sponsored/Guest posts або аутріч

Вибудовування зв’язків з блогерами, власниками сайтів, журналістами в цілях розміщення контенту з посиланням на власний ресурс.

Плюси:

  • велика ймовірність безоплатного отримання посилань без спаму з авторитетних ресурсів з високим трафіком.

Мінуси:

  • довгі переговори з власниками сайтів;
  • неадекватне співвідношення ціни-якості платних посилань, що пояснюється недосконалістю даного ринкового сегменту.

Середня ціна за розміщення посилання на спонсора Sponsored/Guest posts може варіюватися від 500 до декількох десятків тисяч рублів.

Де краще купувати посилання?

Кардинальні зміни в линдбилдинг внесли алгоритми «Пінгвін» і «Мінусинськ» від Google і Яндекса. Спрямовані на посилання високої якості, вони значно ускладнили їх «здобич». Без посилальної маси неможливо обійти конкурентів, але тепер цього мало. Для ефективного просування та вибору донора сьогодні актуальним є комплексний підхід:

  • застосування комбінації вічних посилань з різновидами, пропонованими крауд-маркетингом, що мінімізує ризик «фільтрації»;
  • відвідуваність не менше 300 осіб на добу;
  • наявність цільової аудиторії;
  • показники, що відображають якість зовнішніх донорських посилань, включаючи ІКС від 30,
  • збіг тематики з сайтом донора;
  • посилальний спам не більше 30%;
  • розміщення в основному розділі.

Біржі посилань

Простори Рунета, на відміну від Google, наповнені десятками посилальних платформ, серед яких найбільш популярні:

  • Sape – найбільша розкручена платформа з послугою автоматичної покупки і розміщення посилань всіх різновидах онлайнових ресурсів. Відрізняється низькими цінами і таким же трастом більшості сайтів.
  • Miralinks – відома біржа вічних посилань з великою донорської базою і можливістю розміщення власних повноцінних статей.
  • Seopult – багатофункціональний сервіс, що пропонує автоматичну покупку посилань у супроводі цілого ряду допоміжних послуг.
  • Gogetlinks – платформа для покупки вічних посилань, пошук якісного донора вимагає значних зусиль, компенсирующихся підвищенням цільового трафіку.
  • Referr.ru – придбання крауд-посилань за поставку ТЗ.
  • Вартість посилань варіюється від 15 рублів за тимчасові версії до декількох десятків тисяч рублів за один вічний вартовий.

    Санкції Google і Яндекса за штучні посилання в 2018 році

    Головна мета пошукових роботів – прискорене надання потрібної інформації з авторитетних і перевірених онлайнових ресурсів. Тому сайтів із підозрілою активністю піддаються покаранням (фільтрації) Google і Яндексом. Спеціальні фільтри пошукових систем відстежують сплески посилальної маси і інших різновидів чорного просування, караючи порушників:

    • повної або вибіркової блокування (бан) діяльності;
    • пессимізації – максимальним зниженням у запитах.

    Фільтри-2018 від Google

  • «Панда» – самий «старий» і затребуваний інструмент відстеження спаму і плагіату.
  • «Пінгвін» – контролює посилальне просування і накладає санкції за посилання низької якості з сумнівних сайтів, нерелевантні внутрішні посилання у великих кількостях, хаотичне нарощування посилальної маси.
  • «Колібрі» – відстежує смислові махінації в цілях підвищення статусу в пошукових роботах.
  • Фільтри-2018 від Яндекс

  • «АГС» – «гроза» сателітів, спаму і сайтів з необмеженою постачанням посилань сторонніх ресурсів.
  • «Ти останній» – «борець» з плагіатом і контентом низької якості.
  • «Мінусинськ» – контролює «скупників» seo-посилань в корисливих цілях.
  • Покупка посилань все ще актуальна в просуванні сайтів. Але за відсутності досвіду потрібно всебічно вивчити це питання, або скористатися послугами професіоналів. Щоб не зашкодити проекту, відмовляйтеся від спеціалістів, які обіцяють швидкий ефект. Тільки послідовне і наполегливе посилальне просування гарантує виведення вашого ресурсу в топові позиції у Google та Яндекса.

    Схоже

    Share on Facebook Share
    2
    Share on TwitterTweet
    0
    Share on Google Plus Share
    Share on Pinterest Share
    0
    Share on LinkedIn Share
    Share on Digg Share
    2
    Total Shares
    comments powered by HyperComments!

    ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ

    Please enter your comment!
    Please enter your name here