Shares
В кінці минулого року користувачами Яндекса було відмічено появу у фрагментах сайтів посилань на профілі компаній в соціальних мережах. Тоді соціальні посилання були помічені у фрагментах сайтів туристичних агентств і магазинів подарунків.
Тоді ж наша редакція звернулася за коментарями в Яндекс. Прес-служба компанії повідомила, що профілі в соцмережах в останнім часом стали такими ж представництвами компаній в інтернеті, як і офіційні сайти. Тому Яндекс почав показувати у фрагментах до головних сторінок організацій посилання на їх профілі в соцмережах.
На той момент функціонал був тільки запущений пошукачем, тому такі посилання з’явилися не у всіх сайтів, а тільки у затребуваних перед святами туристичних сайтів тематик і сайтів з продажу подарунків. Зараз же, на сторінках Яндекс.Вебмастера опубліковано керівництво, за допомогою якого кожен бажаючий може додати в сніппет сайту посилання на профілі компанії в соціальних мережах.
Додати посилання можна двома способами:
Вказати посилання вручну через інтерфейс Довідника організацій.
Можна вказати за однією ссылке для кожної з наступних соцмереж: ВКонтакте, Facebook, Twitter, Живий Журнал, YouTube. Щоб посилання показувалися, обов’язково потрібно вказати не менше двох соціальних посилань на різні мережі.
Після розміщення посилань на профілі на головній сторінці сайту, вони з’являться в сніппеті протягом двох тижнів, повідомляється в Яндекс.Вебмастере.
джерело: http://searchengines.ru
Схоже
Share on Facebook Share
0
Share on TwitterTweet
0
Share on Google Plus Share
Share on Pinterest Share
0
Share on LinkedIn Share
Share on Digg Share
0
Total Shares
comments powered by HyperComments!