Яндекс: соціальні посилання в сніппеті сайту

0
1

Shares

В кінці минулого року користувачами Яндекса було відмічено появу у фрагментах сайтів посилань на профілі компаній в соціальних мережах. Тоді соціальні посилання були помічені у фрагментах сайтів туристичних агентств і магазинів подарунків.

Тоді ж наша редакція звернулася за коментарями в Яндекс. Прес-служба компанії повідомила, що профілі в соцмережах в останнім часом стали такими ж представництвами компаній в інтернеті, як і офіційні сайти. Тому Яндекс почав показувати у фрагментах до головних сторінок організацій посилання на їх профілі в соцмережах.

На той момент функціонал був тільки запущений пошукачем, тому такі посилання з’явилися не у всіх сайтів, а тільки у затребуваних перед святами туристичних сайтів тематик і сайтів з продажу подарунків. Зараз же, на сторінках Яндекс.Вебмастера опубліковано керівництво, за допомогою якого кожен бажаючий може додати в сніппет сайту посилання на профілі компанії в соціальних мережах.

Додати посилання можна двома способами:

  • Розмістити їх на головній сторінці сайту. Посилання розпізнаються пошуковим роботом і автоматично додаються до сниппету.

  • Вказати посилання вручну через інтерфейс Довідника організацій.

  • Можна вказати за однією ссылке для кожної з наступних соцмереж: ВКонтакте, Facebook, Twitter, Живий Журнал, YouTube. Щоб посилання показувалися, обов’язково потрібно вказати не менше двох соціальних посилань на різні мережі.

    Після розміщення посилань на профілі на головній сторінці сайту, вони з’являться в сніппеті протягом двох тижнів, повідомляється в Яндекс.Вебмастере.

    джерело: http://searchengines.ru

    Схоже

    Share on Facebook Share
    0
    Share on TwitterTweet
    0
    Share on Google Plus Share
    Share on Pinterest Share
    0
    Share on LinkedIn Share
    Share on Digg Share
    0
    Total Shares
    comments powered by HyperComments!

    ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ

    Please enter your comment!
    Please enter your name here