Огляд INTRUM хмарної CRM для вирішення бізнес-питань

0
1

Shares

Здрастуйте, дорогі читачі ТопОбзор. Якщо ви займаєтеся бізнесом або тільки плануєте відкрити свою справу саме час поговорити про автоматизації. Звучить трохи моторошно, але насправді нічого страшного, навпаки навіть захоплююче. Мова піде про CRM системах. Для тих, хто не в темі — програми для ведення бізнесу. Перейдемо до конкретики. Для наочності розглянемо на прикладі сервісу INTRUM.

Кому вже пощастило поринути у світ великого бізнесу, знайомий з такими проблемами як:

  • де і в якому вигляді зберігати контакти клієнтів, партнерів, постачальників продукції;
  • як організувати свій call-центр;
  • потрібна чи ні своя АТС;
  • хто буде займатися маркетингом і просуванням, і якими методами;
  • як контролювати менеджерів з продажу. Хто їх знає, чим вони займаються і не зливають базу;
  • де брати нових клієнтів;
  • збирати співробітників щодня на планірку для роздачі завдань або не витрачати на це дорогоцінний час, вони і так знають свої посадові інструкції;
  • ще хтось щось говорив про встановлення онлайн каси.

Таких питань багато, і з часом їх ставатиме тільки більше.

З CRM все це вирішується простіше.

Вже є готова форма для занесення контактів з усіма полями для заповнення. Відразу відпадає необхідність у дод. програмах типу excel. Плюс картка автоматично заводиться навіть якщо клієнт дзвонить вперше і просто запитати, система фіксує дані — збір лідов.

Не потрібно думати про встановлення апаратів і покупці міні АТС — вже є IP телефонія і ВАТС. Плюси: значно дешевше і можна підключити свого провайдера, налаштувати готові скрипти і сценарії дзвінків для операторів/менеджерів/секретаря. Для дзвінків потрібна тільки гарнітура.

Інтеграція з поштою. Тобто не потрібно згортати програму і відкривати Яндекс, mail, gmail, yahoo і т. д. Прочитати або відправити лист можна з CRM.

облачной CMS

Налаштування прав доступу для співробітників. Разграничивайте і встановлюйте на свій розсуд, скільки хочеться. Наприклад, хто може переглядати контакти клієнтів, угоди, створювати/редагувати документи, вносити зміни в налаштування CRM, переглядати профілі співробітників і все в такому дусі. Тут же і обмеження доступу по IP, тобто з яких комп’ютерів можна заходити, а з яких не вийде.

Таблиця або канбан дошка для постановки завдань співробітникам з дедлайнами і статусами (в роботі, на перевірці, виконана). Можна ставити завдання окремим співробітникам або групі/відділу, прикріпляти до неї файли, додавати коментарі. Плюси: економія часу і по статусах видно, на якому етапі завдання, є труднощі.

Прозорість угод з клієнтами. Знову ж можна відстежити по етапах (домовленість, підписання договору, припинена, завершена). Більш детальна інформація міститься в картки угоди: хто виконавець, з ким ведуться переговори, прикріплені документи, здійснені дзвінки, надіслані листи — одним словом все.

облачной CMS

Є програми для маркетингу і продажів. Автоматична розсилка знижок, бонусів, акцій, просто корисного контенту. Налаштування таргетованої реклами. Збір статистики відвідуваності сайту через вбудований скрипт аналітики. Воронка продажів, графіки, звіти. CRM все побудує самостійно, потрібно лише встановити налаштування і задати параметри, які потрібно відобразити (продажі за минулий місяць, наприклад).

Створення бланків договорів, рахунків, конвертів та інших документів для роботи. Особливо приємно, що після деякої настройки стає доступно автозаповнення.

Не потрібно шукати спеціальну програму, щоб встановити на свій сайт форму зворотного зв’язку (дзвінок, онлайн консультанта), в INTRUM вже є готова інтеграція.

Так, і інтеграція з онлайн касами 54-ФЗ і Яндекс.Касою теж.

І звичайно доробка по API.

Є і інші функції не менш актуальні для практикуючого бізнесу, їх багато. Якщо говорити в загальному про CRM до переваг конкретної системи можна віднести гнучкість налаштування, масштабованість по мірі зростання компанії/збільшення персоналу і готові версії для окремих бізнес-напрямків: туризм, автосалони, кадрові агентства, юриспруденція, b2b і b2c продажу та ін.

Не забудемо і про мінуси — місцями важкі налаштування, потрібна допомога. Компенсується безкоштовної службою підтримки, як на етапі впровадження, так і протягом всього періоду використання сервісу.

Також приємне доповнення — пробний тестовий період і прийнятний цінник тарифної сітки.

Топобзор спільно з INTRUM.

Схоже

Share on Facebook Share
0
Share on TwitterTweet
0
Share on Google Plus Share
Share on Pinterest Share
0
Share on LinkedIn Share
Share on Digg Share
0
Total Shares
comments powered by HyperComments!

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ

Please enter your comment!
Please enter your name here