Shares

Працюють посилання або скасовані? Карає чи Яндекс за штучне поліпшення поведінкових факторів чи ні? Скільки людей — стільки й думок.

Можна довго вивчати форуми, читати блоги, автори яких не завжди замислюються, що пишуть. У всіх свій досвід і свої рецепти. Якщо читати блоги SEO-компаній зі своїм штатом аналітиків, яким доступна реальна статистика, є небезпека нарватися на підтасовку фактом і пропаганду їх бізнес-ідей.

У наші руки потрапила унікальна статистика від компанії WebEffector — сервісу автоматичного комплексного просування сайтів. Зрозуміло, можна припустити, що вона теж сфабрикована для залучення клієнтів. Але трохи пізніше ви зрозумієте, що результати місцями суперечать бізнес-політики компанії. З чого я роблю висновок, що вони правдиві.

Нижче представлені дані аналітичних зрізів по 7 тис. проектів і більше, які просуваються у WebEffector, понад 197 тис. запитів.

Перше, що було цікаво дізнатися дослідникам, які помилки оптимізації найпоширеніші серед сайтів-клієнтів. Ось їх список (до речі, можете перевірити за цим списком відповідність свого сайту стандартами):

  • Немає робочої карти сайту і просуваються сторінок в ній
  • Вік сайту менш 3-х років
  • Відсутність входжень просуває фрази в заголовку TITLE
  • Переспам на сторінці (велика кількість ключових слів)
  • Мала кількість записів на сторінці
  • Мале семантичне ядро, менше 25 запитів на проект
  • Некоректна настройка головного дзеркала (з www / без www)
  • Використання геонезависимых запитів
  • Відсутність заголовків H1
  • Некоректний відповідь від сервера про неіснуючу сторінці
  • Перебір заголовків H1 на сторінці
  • Недоступність сайту

Потім хлопці вивели залежність позицій запитів від кількості помилок оптимізації на етапі до якого-небудь просування.

Цей графік — камінь у город пошукових систем, тому що дослідження показали: якщо у сайту лише одна критична помилка, він протягом довгого часу (не менше 3 місяців) так і не зможе піднятися вище 60-го місця. У випадку з Google справи йдуть ще гірше. Сайту з однією помилкою не вийти навіть в ТОП 100, поки не почнуться виправлення.

Після старту просування ситуація поліпшується. Виявилося, що при одній помилку у просувного сайту — більше 40% шансів потрапити в ТОП Яндекса. Що стосується статистики по Google: у сайту з такою ж помилкою шансів потрапити в ТОП трохи менше — близько 30%.

webeffector

Нижче — список найвпливовіших помилок для Google і Яндекс в порядку зменшення значення.

Яндекс:

  • Відсутність входжень просуває фрази в заголовку TITLE
  • Мале семантичне ядро, менше 25 запитів на проект
  • Вік сайту менш 3-х років
  • Переспам на сторінці (велика кількість ключових слів)
  • Недоступність сайту, неробочий хостинг
  • Відсутність заголовків H1
  • Некоректна настройка головного дзеркала (з www / без www)

Google (UA):

  • Переспам входжень просуває фрази в тексті сторінки
  • Мала кількість записів на сторінці
  • Відсутність входжень просуває фрази в заголовку TITLE
  • Мале семантичне ядро, менше 25 запитів на проект
  • Вік сайту менш 3-х років
  • Недоступність сайту, неробочий хостинг

Наступний зріз аналітичних даних стосувався стратегії просування. Порівнювалися дві: посилальне просування (орендні посилання) і посилальне просування (орендні посилання) + поліпшення поведінкових факторів. В системі WebEffector користувачам доступні обидві стратегії просування (є автоматична закупівля посилань, є і модуль поліпшення ПФ). Вибірка — 20 тис. запитів, пропонованих в WebEffector. Обрані сайти, що містять менше 3 критичних помилок. Тематики на 90% комерційні, в їх числі IT послуги, будівельні товари і виробництво, туризм, фінансові послуги, ремонт квартир, ремонт авто, продаж техніки і т. д. На графіку нижче по вертикалі — кількість запитів в ТОП 10, по горизонталі — витрати в рублях.

webeffector

Ви бачите, що результати змішаного просування значно вище. При цьому аналітики стверджують, що якби сайти просувалися тільки за рахунок модуля ПФ, то часу на потрапляння в ТОП знадобилося б більше, але ТОП все-таки відбувся.

Однак зустрічаються і сайти, які після роботи над помилками стартують з 200-го місця і йдуть вгору. Це показує, що за 2 місяці, зробивши роботу над помилками, можна вивести сайт в ТОП.

Цікава і залежність швидкості просування від частотності запиту. Вона виглядає наступним чином: високочастотні запити повільніше рухаються вгору.

webeffector

Геозалежні запити ростуть набагато інтенсивніше, і вони більш динамічні.

webeffector

Які висновки можна зробити з цього дослідження?

Сила залежності середньої позиції від вибірки помилок говорить про першорядної важливості контенту на сайті. За даними аналітиків, до кінця 2014 року ефект від орендних посилань не тільки не зменшився, а навіть зріс по відношенню до 2013 року. Ура!

Якщо перед проектом стоїть мета швидко (за місяць) і недорого просунути кілька НЧ-СЧ запитів, то найкращий варіант-це використання стратегії «Орендні посилання + ПФ».

Схоже

Share on Facebook Share
1
Share on TwitterTweet
0
Share on Google Plus Share
Share on Pinterest Share
0
Share on LinkedIn Share
Share on Digg Share
1
Total Shares
comments powered by HyperComments!