Shares

А сьогодні трохи новин з ВКонтакте та інших соціальних мережах. Основна тема – все той же ВКонтакте.

Сервіс продовжує радувати нововведеннями. Так сьогодні без гучних анонсів в системі з’явилися спливаючі повідомлення про приходять повідомлення. Більше не треба постійно заглядати на сторінку повідомлень, щоб не пропустити чий-то відповідь або просто очікуване послання.

Задовго до того, як зусиллями команди Дурова ВКонтакте став повноцінною соціальною мережею, сервіс став найпопулярнішою мережею в російському секторі інтернету. Дідок LiveJournal на той момент вже міцно стояв на ногах і в рунеті – вийшло так що популярний сервіс щоденників і соціальна мережа поділили аудиторію без особливого протистояння. А от не так давно прийшов до нас Facebook виявився прямим конкурентом ВКонтакте, що не дивно, враховуючи що, при всій повазі, вітчизняна соц.мережа злизана з Facebook. От тільки вийшло, що Facebook вимогливим користувачам ВКонтакте особливо і не потрібен.

Зараз починається новий виток боротьби за аудиторію між мережами. Дуров щомісяця вносить поліпшення ВКонтакте, щоб перетворити його в по-справжньому конкурентний продукт світового рівня. І, треба сказати, у нього виходить. Хоча знову виходить якийсь альтернативний Facebook. На Facebook треба накопичити 25 передплатників, щоб присвоїти своїй офіційній сторінці красивий іменований адресу, хитрий Павло Дуров нещодавно дозволив всім групам і офіційних сторінок і навіть додатками налаштувати собі адресу виду http://vkontakte.ru/desiter.

Останній теж не стоїть на місці. Але крім поліпшення сервісу активно агітує користувачів покинути ВКонтакте на користь Facebook. Так в бічній панелі Facebook серед реклами можна побачити пропозицію перенести всі фотографії з вашого профілю ВКонтакте в Facebook. По кліку на оголошення ви потрапляєте в додаток, розроблене для ВКонтакте. Фотографії переносяться із збереженням альбомів і підписів.

Але на цьому поки і все.

А ось LiveJournal генерує число новин трохи менше, ніж ВКонтакте. Тільки якщо Контакт цим прагне досягти нових висот, то Живий Журнал прагне їх утримати. Сервіс дуже старий, і коли я вперше заглянув на нього пару років тому, був глибоко розчарований. Однак, в якийсь момент його власники взялися за розум і тепер ЖЖ обростає новими функціями і чепуриться зовні.

Отже, спочатку з’явилася можливість авторизуватися в ЖЖ під логіном з ВКонтакте або Mail.ru. Раніше така можливість надавалася для акаунтів з Facebook і Twitter. Що це значить. Ви можете коментувати, відправляти особисті повідомлення, читати стрічку друзів і додавати користувачів у друзі без реєстрації на ЖЖ. Після авторизації через акаунт від одного із зазначених вище сервісів ви отримуєте урізаний аккаунт на ЖЖ, який у подальшому можете перетворити на повноцінний. Чесно кажучи, абсолютно некорисна функція – простіше відразу зареєструватися по нормальному.

Анонс на майбутнє куди цікавіше. Нам обіцяють дати можливість зв’язати акаунти ВКонтакте LiveJournal і, що дозволить кросспостіть записи з Живого Журналу в свій мікроблог. Вже зараз можна робити протилежне – налаштувати кросспостінг нотаток з ВКонтакте в ЖЖ. А ще, до речі, можна налаштувати кросспостінг повідомлень мікроблогу ВКонтакте в Твіттер. Якщо хто забув, нагадаю, що мікроблог – це нова стіна ВКонтакте.

І наостанок. Чутки про об’єднання “В Контакті” і “Однокласників” виявилися сильно перебільшеними. Просто голова Mail.ru Group, власника Мого Світу і Однокласників, висловився про доцільність об’єднання мереж. Проте влада вирішувати він не має, тому що холдинг Mail.ru Group володіє лише 32,5 % акцій “ВКонтакте”. Решта належить засновникам сервісу. Звичайно, Mail.ru зараз просто мріє заволодіти контрольним пакетом соц.мережі, але Павло Дуров заявив, що продавати ВКонтакте не збирається. Враховуючи плачевний стан Одноклассниов, Мого Світу, так і всього порталу mail.ru ми можемо лише порадіти такому рішенню.

http://desiter.ru/novye-instrumenty-integracii-vkontakte-facebook-i-livejournal/

Схоже

Share on Facebook Share
1
Share on TwitterTweet
0
Share on Google Plus Share
Share on Pinterest Share
0
Share on LinkedIn Share
Share on Digg Share
1
Total Shares
comments powered by HyperComments!