Контент, який призведе вам клієнтів

0
1

Shares

Шановні читачі ТопОбзор, пам’ятаєте, був такий ролик з промовистою хом’ячком-іграшкою, дражливою співробітника ДПС? Після його виходу полиці в магазині E5.ru були спустошені моментально. Це відмінний приклад того, як працює контент-маркетинг. Формат може бути абсолютно будь – яким- не тільки відео, але і тексти, графіка. Головний принцип – правильна подача матеріалу в потрібний час і в потрібному місці.

Немає спаму!

Контент-маркетинг – це не наповнення свого сайту текстами, і вже точно не спамний повідомлення на форумах, в коментарях до постів і статтями. Це повноцінна PR-кампанія, в рамках якої підбираються якісні відвідувані майданчика (соцмережі, портали, сайти, блоги, YouTube, ЗМІ), де є цільова аудиторія, і на них розміщуються цікаві матеріали, які спонукають користувачів читати, дивитися, ділитися інформацією і, в кінцевому рахунку, здійснювати покупку.

Живі інформативні тексти – те, що подобається читати користувачам

Мета контент-маркетингу – збільшити охоплення аудиторії, донести до неї в зрозумілому і довірчому форматі цінність вашої пропозиції, розповісти про нові можливості, запропонувати вирішення актуальних для неї завдань.

Кому це потрібно?

Починаючому проектом, який хоче заявити про себе. Компаніям, що працюють зі складним продуктом. Рітейлерам, які бажають підвищити продажу, в тому числі до свят. Бізнесу, яким потрібно масштабувати рекламні канали. Не варто забувати і про сектор В2В, клієнти якого зосереджені на бізнес — і наукомістких майданчиках, у галузевих електронних ЗМІ.

Де замовити?

Як займатися контент-маркетингом, якщо не вистачає навичок і немає виходу на топові майданчики? Зручне і доступне рішення пропонує рекламна система SeoPult: просто зареєструйтесь на сайті, виберіть відповідний пакет, залиште коментар про специфіку вашого бізнесу і завдання піде на виконання.

З вами працює менеджер. Протягом трьох днів він підбирає майданчики, погоджує їх і формати розміщення. Далі сім-десять днів йде робота з контентом: райтери пишуть пости, статті, малюють мотиватори. Всі вони узгоджуються з вами і, якщо потрібно, правляться. Потім йдуть розміщення, складаються звіти. Рекламна кампанія триває до трьох місяців, але високий результат вимагає періодичності публікацій протягом тривалого часу.

Наскільки це ефективно? Оцініть на прикладі одного з кейсів замовників послуги:

Контент-маркетинг

За три месяца рекламной кампании посещаемость сайта выросла на 36,4%, продажи – на 41,3%. Данные показатели выше не только по сравнению с предыдущим кварталом, но и с аналогичным периодом за прошлые годы (предпраздничный сезон).

За три місяці рекламної кампанії відвідуваність сайту зросла на 36,4%, продажу – на 41,3%. Дані показники вище не тільки порівняно з попереднім кварталом, але й з аналогічним періодом за минулі роки (передсвятковий сезон).

Будьте в тренді!

Контент-маркетинг – явище не нове, і правильний підхід винагородиться зростанням продажів, хорошим SEO-ефект, і, отже, успішним розвитком бізнесу. Це найприродніший спосіб просування, і, найчастіше, єдине потужне зброя в конкурентній боротьбі за клієнтів.

Замовити послугу в SeoPult

ТопОбзор у співпраці з SeoPult

Схоже

Share on Facebook Share
0
Share on TwitterTweet
0
Share on Google Plus Share
Share on Pinterest Share
0
Share on LinkedIn Share
Share on Digg Share
0
Total Shares
comments powered by HyperComments!

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ

Please enter your comment!
Please enter your name here