Shares

У будь-який момент, у вас є свобода усвідомлено вирішувати, як ви хочете витратити ваш час. Ви можете поставити себе в центр поточного моменту, залишаючись абсолютно усвідомленим у всьому, що ви робите, і здійснювати дуже обдумані дії. Підніміть свою руку і подивіться на неї. Посувайте вашою рукою і поворушіть пальцями. Свідомо накажіть вашим м’язам рухатися в тому напрямку, в якому ви хочете. Зауважте, що ваші фізичні дії знаходяться під вашим свідомим контролем.

Був час у вашому житті, коли це було неможливо для вас. Коли ви були дитиною, ваші руки рухалися безконтрольно. Ви не могли змусити їх рухатися туди, куди ви хотіли; фактично, ви навіть не знали, що вони у вас були. Але, в кінцевому рахунку, ви вирішили проблему того, як контролювати ваші руки і ноги. Ви досі отримуєте користь від того раннього досвіду навчання.

Звички – це запам’ятовування рішення. Коли ваш мозок розуміє, яким чином щось зробити, він зберігає рішення, і підсилює його кожен раз, коли його застосовує. Водіння автомобіля, прийом їжі і читання написаного тексту – це все запам’ятовування рішення. Вивчення цих навичок вимагає від вас великої напруги, але зараз ви можете повторити ці знайомі шаблони, замість того щоб щоразу від чогось відмовлятися.

Хороші звички, які підпорядковують наші більш кепські інтереси і схильності автоматичного контролю, призводять наше єство до свободи вивчення більш великого життєвого досвіду.

RALPH W. SOCKMAN

Звички є способом вашого мозку планувати час. Буде вкрай неефективно для вас свідомо вирішувати те, як витратити кожну хвилину кожного дня. У вашої свідомої частини мозку є справи важливіші, ніж вирішувати одні й ті ж проблеми знову і знову, тому вона делегує знайомі проблеми підсвідомості, для того щоб згадувати і застосовувати запам’ятовування рішення.

Кожен раз, коли ви делегуєте проблеми вашій підсвідомості, ваша свідома частина мозку вільна, для того, щоб фокусуватися на діяльності більш високого рівня. Наприклад, з тих пір, коли я навчився друкувати, будучи підлітком, мені не потрібно турбуватися про свідоме напрямку моїх пальців, щоб написати кожне окреме слово. Моє підсвідоме вже зберігає ці шаблони, які були посилені десятиліттями друкування. Я зазвичай друкую тисячі слів щотижня, тому моя підсвідомість запам’ятало різні шаблони по перетворенню моїх думок у слова, фрази і пропозиції. Це дозволяє мені сфокусувати мою свідому частину мозку на даних більш високого рівня, з якими я хочу взаємодіяти, і моя підсвідомість допомагає мені висловлювати ці думки в текст. Без цього потужного набору звичок, які працюють на мене, мені буде дуже складно ефективно переносити мої думки на папір.

Пам’ятайте, що ви головнокомандувач вашого життя. Ви повинні вирішити, які звички ви залишите, і від яких звичок ви позбудетеся. Проведіть власний експеримент, щоб з’ясувати, які звички стають причиною найкращих результатів для вас. Які звички підвищують вашу ефективність? Які з них є перешкодою?

Ось список з 66 звичок, які можуть допомогти підвищити особисту ефективність. Вивчіть ці пункти, і подивіться які з них представляють інтерес для вас. Потім використовуйте 30‑денний випробування та/або ходьбу по сходах, щоб здійснити зміни, які ви хочете.

1. Щоденні цілі.

Розпишіть завдання на кожний день завчасно. Вирішіть, що ви будете робити; потім робіть це. Без чіткої фокусування вашій увазі, дуже просто відволіктися на сторонні речі.

2. Спочатку найгірше.

Покінчити з відкладанням з дня на день, навчиться братися за свої самі неприємні завдання насамперед з ранку, а не відкладати на потім. Ця невелика перемога задасть тон дуже плідному дня.

3. Години пік.

Визначте свої пікові періоди продуктивності, і ставте ваші найголовніші завдання на цей час. Працюйте над менш важливими завданнями під час вашого непикового часу.

4. Зона мовчання.

Відводите блоки часу, коли вас ніхто не може відвернути на самостійну роботу, де ви повинні концентруватися. Плануйте легкі, прерываемые завдання на періоди вашого відкритого спілкування, і більш важкі проекти на періоди тимчасового припинення зв’язку із зовнішнім світом.

5. Проміжний звіт.

Коли ви беретеся за завдання, визначте мету, яку ви повинні досягти, перш ніж ви зможете закінчити працювати. Наприклад, коли ви пишете книгу, ви можете вирішити не зупинятися до тих пір, поки не наберете, хоча б 1000 слів. Вбивайте вашу мету, в чому б вона не полягала.

6. Упаковка часу.

Дайте собі певний період часу – 30 хвилин відмінно підходить – щоб значно просунутися у виконанні завдання. Не турбуйтеся про те, як багато ви зможете зробити. Просто укладетеся в цей час.

7. Групування.

Групуйте схожі завдання, такі як телефонні дзвінки або поїздки, разом, і вирішуйте їх за одну сесію.

8. Рання пташка.

Вставайте рано вранці, скажемо в 5 ранку, і беріться за свої найважливіші завдання. Часто, ви зможете виконати більше завдань до 8 ранку, ніж більшість людей встигають за цілий день.

9. Піраміда.

Витрачайте від 15 до 30 хвилин на легкі завдання, для того щоб розігрітися. Потім візьміться за свій найскладніший проект протягом кількох годин. В кінці, закінчите іншими 15-30 хвилинами ренію простих завдань, щоб вийти з режиму роботи.

10. Швидкість.

Свідомо підберіть темп і постарайтеся рухатися трохи швидше, ніж зазвичай. Ідіть швидше. Читайте швидше. Набирайте текст швидше. Прийдіть додому пізніше.

11. Чистий примха.

Знизьте рівень стресу, культивуючи розслаблення, будинок і офіс без безладу і метушні.

12. Порядок денний.

Заздалегідь підготуйте ясну, написану порядку денного для зустрічі учасників. Це істотно поліпшить фокусування і продуктивність зустрічі. Так само використовуйте порядку денного для важливих телефонних розмов.

13. Правило Парето.

Принцип Парето – правило 20/80, яке констатує, що 80 % цінності завдання виходить з 20 % зусиль. Сконцентруйте свою енергію на 20 % завдань першорядної важливості, і сильно не старайтеся з приводу 80 % некритичних справ.

14. Готовність вразити ціль.

Зламайте відкладання справ з дня на день, починаючи діяти відразу ж після визначення мети, навіть якщо дії погано сплановані. Ви завжди зможете вивірити свій курс під час шляху.

15. Людина‑хвилина.

Як тільки у вас є вся інформація, необхідна для ухвалення рішення, ставте таймер і давайте собі 60 секунд на прийняття остаточного рішення. Витратьте цілу хвилину на прояв нерішучості і сумнівів по всьому, чого ви хочете, але в кінці прийміть однозначний вибір. Як тільки рішення прийнято, зробите які‑небудь дії, розробляючи їх по ходу руху.

16. Термін виконання.

Встановіть термін виконання для виконання завдання, і використовуйте його як основний фокус руху, згідно з графіком.

17. Обіцянку.

Розкажіть іншим про свої зобов’язання, таким чином, вони зможуть спитати з вас.

18. Пунктуальність.

Завжди приходьте на зустрічі раніше. Пунктуальність підсилює авторитет.

19. Читання в проміжках.

Читайте книги і статті під час очікування зустрічі, або стояння в черзі.

20. Відповідну дію.

Подумки уявляйте собі вашу мету, як ніби ви її уже досягли. Введіть себе в стан дійсної присутності в тому місці. Зробіть це реальністю у вашому розумі, і ви незабаром побачите це у своїй реальності.

21. Нагороди.

Частіше винагороджуйте себе за досягнення. Сходіть в кінотеатр, заплануйте професійний масаж, або проведіть день в парку атракціонів.

22. Пріоритет.

Відокремлюйте справді важливі завдання від всього лише термінових. Відведіть тимчасові блоки на роботу з завданнями першорядної важливості, на ті завдання, які важливі, але рідко бувають строковими, такими як фізичні вправи, написання книги, знаходження людини, з якою можна побудувати взаємини.

23. Безперервність.

В кінці робочого дня визначте першу задачу, на яку ви спрямуєте свої зусилля завтра, і заздалегідь підготуйте необхідну інформацію. Наступним вранці, негайно починайте працювати над завданням.

24. Скибочки і кубики.

Розбивайте складні проекти на маленькі, чітко визначені завдання. Потім сфокусуйтеся на виконанні тільки однієї з цих завдань.

25. Звернення з чимось одним.

Як тільки ви приступили до виконання завдання, виконуйте її до 100 % готовність. Не перемикайтеся з задачі на задачу в середині її виконання. Коли ви починаєте відволікатися на щось, запишіть ті речі, на які ви відволіклися, щоб зайнятися цими речами після виконання завдання.

26. Сліпий метод.

Візьміться за абсолютно випадковий шматочок проекту і закінчите його. Оплатіть один випадковий рахунок. Зробіть один телефонний дзвінок. Потім виберіть будь-який інший випадковий шматочок і повторіть.

27. Шалено поганий.

Знищте перфекціонізм (прагнення домагатися досконалості в усьому), закінчивши своє завдання в навмисно жахливому вигляді, знаючи, що вам ніколи не знадобиться ділитися цими результатами з іншими людьми. Напишіть пост в своєму блозі про смак солі, про дизайні огидно функціонуючого веб‑сайту, або створіть бізнес‑план, який гарантує банкрутство протягом першого року.

28. Делегування.

Переконайте когось зробити завдання для вас. Запропонуйте взаємовигідну угоду або розумну оплату.

29. Взаємне збагачення.

Вивчіть нові навички, які не мають відношення до вашої роботи. Навчайтеся бойовим мистецтвам, вивчайте іноземні мови або навчіться грати в шахи. Ви часто будете стикатися з ідеями в одній області, які можуть форсувати ваші досягнення в інших областях.

30. Інтуїція.

Дійте згідно вашому внутрішньому інстинкту. Можливо, це вірно.

31. Оптимізація.

Визначте процеси, які ви використовуєте найчастіше, і опишіть їх поетапно. Доробіть їх на папері для кращої продуктивності, потім додайте перевірте ваші покращені процеси. Іноді ми не можемо бачити те, що знаходиться прямо перед нами, поки ми не вивчимо його під мікроскопом.

32. Сверхмедленный.

Зобов’яжіть себе працювати над особливо огидним проектом протягом лише 15 хвилин. Розберіть одну невелику полку. Почистіть десять предметів одягу, які вам не потрібні. Напишіть кілька параграфів. Потім зупиніться і дочекайтеся наступного тижня.

33. Щоденна газета.

Заплануйте конкретний час кожного дня для роботи над конкретним завданням або звичкою. Одна година в день може привести вас до більш здорового тіла, закінченою книзі, або веб‑сайту, який генерує дохід.

34. Додаткові пристрої.

Сформуйте нову звичку, додаючи завдання до однієї з ваших існуючих звичок. Полийте рослину, після того як ви пообідали. Відішліть подячні записки після перевірки пошти.

35. Модулі.

Вставити одну задачу в середину інший. Читайте під час їжі шкідливо для очей – примітка перекладача). Здійснюйте телефонні дзвінки під час їзди. Слухайте аудіо програми під час покупок в магазині.

36. Подяка.

Коли хтось чинить вам дружню послугу, пошліть йому листівку з подякою. Друковану, а не по Інтернету. Це трапляється рідко і залишається в пам’яті, і люди, яких ви подякували, будуть прагне надати вам більше можливостей.

37. Тренування.

Тренуйте ваші навички в різних продуктивних звички. Підвищіть ваш навик набору на комп’ютері до 60 слів на хвилину. Навчіться швидкісного читання. Поліпшите ваш навик спілкування.

38. Відмова.

Просто скажіть ні на запити вашого часу непервостепенной важливості. Якщо люди ображаються з цього приводу, нехай так і буде.

39. Вловлювати час.

Використовуйте час, витрачений даремно іншими людьми в свою користь. Подумки уявляйте собі свої мети під час безглуздих розмов. Складайте список покупок в магазині під час безглуздих зустрічей.

40. Керівник.

Поясніть ваші найбільш складні проблеми кільком іншим людям, і попросіть їх дати пораду, зворотний зв’язок і конструктивну критику, які ви зможете осилити.

41. Двадцять.

На аркуші паперу запишіть двадцять творчих ідей для поліпшення своєї ефективності.

42. Той, хто приймає виклик.

Свідомо зробіть завдання складніше, так як завдання, які кидають вам виклик, більш цікаві і мотивуючі, ніж нудні завдання. Виконуйте прибирання по будинку своєї не домінантною рукою. Складайте віршовані е‑мейли, щоб очистити вхідну пошту.

43. Психіатрична лікарня.

Виконуйте нудні, виснажливі завдання незвичайним або божевільним способом, щоб зробити їх веселими та цікавими. Здійснюйте рутинні телефонні дзвінки з липовим іноземним акцентом. Робіть записи кольоровим олівцем.

44. Музика.

Спробуйте визначити, як музика може поліпшити вашу ефективність. Спробуйте трансову або рок музику для е‑мейлів, класичну або нью‑ейдж для проектів, і повну тишу для творчої роботи, що вимагає високої концентрації.

45. Чудотворець.

Оцініть, скільки часу займе виконання завдання. Потім поставте таймер, і зробіть 1. відчайдушні зусилля для того, щоб закінчити його за половину відведеного часу.

46. Передай іншому.

Коли вам не делегували бажану вами завдання, переделегируйте її кому‑небудь іншому.

47. Брехун.

Коли виразно безглузда завдання делегується вас, віддайте її назад тій людині, який закріпив її за вами, та вимагайте щоб він довів її операційну ефективність.

48. Ухилення.

Вийдіть з клубів, проектів і підписок, які забирають більше часу, ніж вони коштують.

49. Декофинирование.

Скажіть немає кофеїну, терплячи в період відмови від нього, і дозвольте вашому творчому початку знову відродитися.

50. Свідоме відкладання справ з дня на день.

Відкладайте справи не першорядної важливості так довго, як можете. Чимало з них помруть, і їх взагалі не потрібно буде вирішувати.

51. Життя без телевізора.

Вимкніть телевізор, особливо новини, і отримаєте багато придатних годин.

52. Хронометраж.

Заміряйте і заносите в журнал всі завдання всього дня, переважно за весь тиждень. Простий процес спостереження за використанням вашого часу, може дуже сильно підвищити вашу ефективність.

53. Відвага.

Визначте завдання у вашому списку, яка вас найбільше лякає. Зберіть всі свою мужність, який зможете і прийміть за неї негайно.

54. Инакомыслящий.

Виконуйте справи в непопулярне робочий час, щоб уникати натовпу. Ходіть в магазини прямо перед закриттям, або відразу після відкриття. Користуйтеся перевагою 24‑годинних магазинів.

55. Страх натовпу.

Робіть покупки по Інтернету, коли це можливо. Робіть кращий вибір, приймайте до уваги відгуки, і купуйте речі протягом хвилин.

56. Нагадування.

Додайте нагадування про дні народження та свята в ваш календар, за один‑два місяці до їх фактичного строку. Купуйте подарунки заздалегідь, замість того, щоб робити це в останню хвилину.

57. Зробіть це зараз!

Повторюйте цю фразу до тих пір, поки ви не втомитеся до такої міри, що здастеся і прийміть за роботу.

58. Коуч.

Найміть особистого коуча, щоб залишатися замотивированным, сконцентрованим і підзвітним.

59. Натхнення.

Читайте книги та статті, слухайте аудіо програми, беріть участь у семінарах, щоб вловлювати свіжі ідеї і натхнення.

60. Спортивний зал.

Займайтеся щодня. Збільште обмін речовин, концентрацію, ясність розумових здібностей протягом 30 хвилин в день.

61. Полювання на тролів.

Вигоніть всіх негативних «тролів» зі свого життя, і замість цього спілкуйтеся з позитивними, щасливими людьми. Спосіб мислення заразливий. Будьте лояльні до справедливості, любові, сили, а не до вашої жалісливої групі людей.

62. Лихе око.

Повправлятися з дзеркалом і навчитеся будувати самі злі очі, і свідомо використовувати їх до кожного, хто вторгається в ваш простір, перериваючи ваші найважливіші справи.

63. Політичний діяч.

Кидайте гроші у ваші проблеми, поки вони не зникнуть. Скільки ваших проблем може бути вирішено набагато легше, якщо ви визначите їх у фінансових значеннях? Чи Можете ви обгрунтувати вартість найму помічника, няні або послуги прибирання?

64. Моделювання.

Знайдіть людей, які вже досягли тих результатів, які ви хочете досягти; візьміть у них інтерв’ю; переймите їх установки, переконання і поведінку.

65. Випередження подій.

Навіть якщо інші не згодні з вами, робіть дії в будь-якому випадку, і зустрічайтеся з наслідками пізніше. Простіше просити прощення, ніж дозвіл.

66. Реальне життя.

Відпочиньте від діяльності в Інтернеті (таких як ігри, перегляд блогів, написання постів на форумах) та реінвестується цей час у вашу реальну життя.

Всі звички не рівноцінні, тому знайдіть час і визначте важливі звички, які можуть надати реальне сприяння на ваше життя, і неважливі звички. Наприклад, звичка вести журнал допомогла мені вирішити проблеми і отримати нові розуміння (інсайти), і звичка ведення блогу допомогла мені ділитися тим, чого я навчився, з іншими людьми. В обох випадках я друкую на комп’ютері, але ведення блогів – це звичка, яка має велику ударну силу. Найчастіше найпростішим способом додати звичці більшу значимість і важливість – це знайти спосіб поділитися нею з іншими людьми.

уривок з книги Стіва Павичі «Особисте розвиток для розумних людей»

Схоже

Share on Facebook Share
19
Share on TwitterTweet
0
Share on Google Plus Share
Share on Pinterest Share
0
Share on LinkedIn Share
Share on Digg Share
19
Total Shares
comments powered by HyperComments!