Twitter запустив програму поширення медіа-контенту

0
1

Shares

Як повідомляє видання Мarketingland, Twitter офіційно анонсував запуск програми автоматичного розповсюдження контенту для підтверджених акаунтів. Іншими словами, представники сервісу мікроблогів заявили, що незабаром ресурси-партнери Twitter почнуть агрегувати контент, для подальшого поширення в користувацьких програмах і сервісах.

Такий хід дозволить сервісу мікроблогів автоматично поширювати інформацію, що надходить від музикантів, акторів і відомих медіа-персон допомогою партнерських медіа-ресурсів. Для подальшої реалізації програми керівництво Twitter уклав угоди з трьома медіа-платформами: The Echo Next, Gracenote та Rovi.

Розповімо про кожній з них детальніше:

The Echo Nest – платформа, розроблена для поширення музичного контенту, що підтримує більше 200 спеціальних додатків і сервісів, включаючи Spotify, iHeartRadio, EMI і MOG. Згідно з умовами партнерської програми, музичні композиції, що містяться в твітах будуть поширюватися в додатках за допомогою бази The Echo Nest.

Gracenote — лідер поширення музичного і відеоконтенту, компанія, що підтримує доступну через інтернет базу даних для Apple, iTunes, Sony Bravia і Ford SYNC.

Rovi – сервіс, що дозволяє різним продуктам синхронізуватися один з одним, шукати потрібний контент, обмінюватися мультимедіа-контентом між собою і рекомендувати його партнерам.

Також представники Twitter заявляють, що незабаром партнерська база істотно розшириться.

джерело: http://www.searchengines.ru

Схоже

Share on Facebook Share
0
Share on TwitterTweet
0
Share on Google Plus Share
Share on Pinterest Share
0
Share on LinkedIn Share
Share on Digg Share
0
Total Shares
comments powered by HyperComments!

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ

Please enter your comment!
Please enter your name here