Shares

Системи управління контекстною рекламою

Управління контекстною рекламою відбувається через спеціальні інтерфейси — з їх допомогою створюються оголошення. Популярні в Росії системи Яндекс. Директ, Бігун, Google AdWords, Media Target, RORER.

Яндекс. Директ

Перший сервіс пошукової реклами в Рунеті. Система дозволяє розміщувати оголошення на пошуку Яндекса і сайтах його рекламної мережі. Оплата традиційно проводиться виходячи з числа користувачів, які перейшли з вашої рекламної посиланням. Один клік коштує від 30 копійок, клієнт може визначити час показу реклами, а також отримувати статистичні звіти щодо ефективності розміщення відповідного оголошення.

По статистиці TNS Gallup Media, аудиторія розміщується через Яндекс. Директ реклами цілком порівнянна за чисельністю з радійних і телевізійних.

Яндекс. Директ призводить якісний трафік, дуже мало відвідувань, які закінчуються тим, що користувач тут же покидає сайт (за умови адекватності сайту). Іншими словами, аудиторія рекламної площадки дійсно „жива“, майже немає ботів, випадкових кліків по рекламі і подібних речей, які практикують „погані“ майданчики. Ще один плюс системи в тому, що лічильники відвідувань вважають дійсно весь трафік, а не якусь його частину, — зазначає Олександр Іванов, керівник відділу веб-аналітики компанії iContext.

Google AdWords

За допомогою системи можна розмістити оголошення в результатах пошуку Google, YouTube та інших сайтах, що входять в рекламну мережу компанії.

Після розміщення оголошення можна редагувати, змінювати формат показу, налаштовувати на конкретний мову, визначати цілі, виходячи з місця розташування користувача (наприклад, показувати рекламу тільки тим, хто знаходиться в радіусі 30 км від офісу компанії).

Функція «Оцінювач трафіку» в Google AdWords допоможе порахувати потенційне можливе кількість кліків і витрати на розміщення.

Олександр Іванов: Google AdWords — досить своєрідний майданчик. Для деяких рекламних кампаній вона працює прекрасно, для інших набагато гірше. З відстеженням переходів тут ситуація краща — доступна інформація щодо того, з яких сайтів тематичній мережі були переходи, були вони якісними чи ні. Крім того, можна дізнатися навіть те, які позиції оголошення працювали краще. На жаль, іноді частина переходів з майданчика втрачається, і ми бачимо на майданчику 100 кліків, а в системах статистики 70-80.

Бігун

З допомогою Бігуна можна розмістити контекстну рекламу на 150 тисячах сайтів, серед яких Google, Яндекс, Рамблер, Mail.ru, Однокласники, YouTube, RuTube, Афіша. Аудиторія рекламної мережі, за оцінками Web-Index Росія за 2011 рік, становить 27 мільйонів користувачів.

Стандарное оголошення може бути доповнено фотографією для залучення уваги клієнтів. Контекстні покази відео позволют розміщувати оголошення в вигляді банера у відеоролику. Бігун також транслює рекламу в мобільних пристроях. Таргетинг можна робити виходячи з оператора стільникового зв’язку абонента, марки телефону або операційної системи.

Media Target

Система розміщує контекстну рекламу на проектах LiveInternet і ряді сайтів-партнерів. Охоплення їх аудиторії становить 9 млн. чоловік. Оголошення, що розміщується з допомогою Media Target, що містять не тільки текст, але і картинку, яка збільшується при наведенні користувачем курсору на рекламний блок.

В даний час у системи близько 900 активно розміщують рекламу клієнтів, таким чином, проведені кампанії мають невелику конкуренцію.

RORER

Система пропонує два варіанти розміщення: банери, оплачувані виходячи з кількості показів і текстові оголошення з картинками (з оплатою за користувальницькі кліки). RORER показує рекламу у відповідності з тематикою сторінок, ключовими словами, географією, часом та соціально-демографічними характеристиками аудиторії. За твердженням сайту компанії, аудиторія RORER регулярно досліджується фахівцями TNS Gallup Media, однак найсвіжіший з доступних звітів датований лютим 2008 року. Серед клієнтів системи — ряд великих брендів: Білайн, ВТБ24, Кітфинанс, Nokia, Ikea, Volvo, Зв’язковий.

В партнерській мережі RORER близько 100 сайтів.

Якою системою скористатися, щоб досягти максимального результату від розміщення рекламного?

З цим питанням Cossa звернулася до директора з розвитку агентства iContext Тимофія Путінцеву:

Платформи управління контекстною рекламою вельми схожі один на одного, як мінімум, результатами роботи — ми при певних умовах за певний бюджет отримуємо кліки. Тим не менше, відмінності між платформами є.

Так, Google AdWords використовує пост-модерацію, — тобто, рекламні повідомлення спочатку перевіряються автоматично на наявність відвертих порушень редакційних правил, а лише потім їх переглядають живі люди. В Яндексі ж всі оголошення в обов’язковому порядку спочатку проходять через сито модераторів. Таким чином, „протягнути“ Яндекс завідомо неправдиву або незаконну рекламу практично неможливо.

В Google AdWords є важливий параметр — показник якості ключового слова — індикатор того, чи хороше це оголошення на думку платформи, чи ні (він розраховується в балах від 1 до 10). Чим вище показник якості — тим простіше зайняти більш високу позицію при аналогічній з конкурентами ціною.

Яндекс теж використовує для ранжирування оголошень аналогічний принцип, але результати показань приховані від користувачів.

Треба зазначити, що платформа Google AdWords розвивається дуже швидко — у ній постійно додаються нові функції і можливості. Так, з її допомогою можна встановлювати складні правила керування ставками в залежності від різних параметрів.

Яндекс додає нововведення не часто, але можна бути впевненим, що кожна функція ретельно протестована і точно стане в нагоді.

Ще одна важлива відмінність полягає в підході платформ до сайтів-партнерів по тематичній мережі. У Google мережа величезна, і потрапити в неї досить легко. Завдяки широкому охопленню Google здатний згенерувати з неї масу переходів.

У Яндекса мережа менше, але кожен сайт в ній пройшов „ручний відбір“, що є запорукою високої якості трафіку. І за суб’єктивними відчуттями, якість трафіку з Яндекса трохи вище, ніж AdWords, але це нівелюється тим, що в середньому ціни на клік в системі від Google трохи нижче.

Автор: Антон Запускалов, http://cossa.ru

ТопОбзор

Схоже

Share on Facebook Share
1
Share on TwitterTweet
0
Share on Google Plus Share
Share on Pinterest Share
0
Share on LinkedIn Share
Share on Digg Share
1
Total Shares
comments powered by HyperComments!