Shares

Через кожного користувача Всесвітньої павутини кожен день проходять гігабайти інформації. Припустимо, людина шукає потрібний товар і вивчає всі інтернет-магазини і пропозиції в цій ніші. Де гарантія, що він затримається на вашому сайті, а якщо і буде – то не піде з порожніми руками або без корисного ради?

Для того, щоб заволодіти увагою і не дати йому піти, CallbackKILLER придумали модуль, віджет для сайту — «Загарбник». Його назва говорить сама за себе — це віджет, який з’являється в лівому нижньому кутку екрану і імітує звернення менеджера компанії до відвідувача. Модуль захоплює його увагу і перенаправляє на потрібне цільове дію – наприклад, пройти по посиланню, подивитися спецпропозиція, зареєструватися на сайті, зробити замовлення.

Для чого потрібен «Загарбник»?

У наведеному вище прикладі віджет направляє клієнта на конкретну дію – замовити зворотний дзвінок, щоб отримати детальну інформацію від співробітників компанії. Є й інші цілі. Розповімо про кожній з них детальніше.

1. Мета — перейти по ссылке

В налаштуваннях модуля потрібно вказати привітання і посилання, по якій повинен перейти відвідувач. Це може бути посилання на інші сторінки та віджети вашого сайту (пропозиція замовити зворотній дзвінок і перейти в онлайн-діалог, ссылкадля реєстрації тощо) або посилання на інший сайт (наприклад, на статтю в блозі, яку треба просунути). Словом — що завгодно, лише б змусити відвідувача перейти на потрібну вам сторінку.

2. Мета – розпродати товар.

Для цього власнику сайту потрібно привернути увагу до цього товару і запустити активні продажі товару зі знижкою. В налаштуваннях треба вибрати привітання і сам текст пропозиції, наприклад: «Розпродаж літніх речей за 50% вартості!» Далі вписати адресу сайту, на якому і проводиться розпродаж. Відвідувач переходить за посиланням, вибирає і замовляє товар – профіт!

3. Мета — збільшити продажі товару

Кращим рішенням буде запустити продаж конкретного товару за акції та привернути до нього увагу відвідувачів. Для цього краще обмежити час акції, і прописати в реченні суму знижки. Наприклад: «Тільки сьогодні ці рожеві босоніжки зі знижкою 30%!».

Творці CallbackKILLER вирішили, що при натисканні на вікно модуля відвідувач повинен залишити заявку на товар. У цьому випадку віджет «Загарбника» доповнює ще один віджет компанії – «Генератор клієнтів», про який докладно розповідається в іншій нашій статті.

бесплатный виджет CallbackKiller

Відвідувач натискає на посилання в вікні чату «Загарбник» і потрапляє у форму «Генератор клієнтів», де залишає свої контактні дані. Після цього менеджер зв’язується з ним і продає потрібний товар.

Установка віджета на сайт

Весь функціонал надається абсолютно безкоштовно – досить зареєструватися на сайті cb-killer.ru/invader у особистому кабінеті додати віджет, вказати настройки і встановити код «Загарбника» на свій сайт. Як і в інших сервісів, «Загарбника» є демо-версія, або тестовий період, під час якого можна спробувати всі можливості віджета. Ще ніхто не відмовлявся від безкоштовного функціоналу!

Інтеграції «Загарбника клієнтів»

Загарбник клієнтів CallbackKILLER інтегрується з системами Яндекс Метрика, Google Analytics, Google Tag Manager, Рейтингом Mail.ru.

бесплатный виджет CallbackKiller

Установка «Загарбника» на сайт веде до збільшення конверсії, а значить – дозволяє заощадити на вартості заявок. Причому в комплекті з іншими віджетами конверсія збільшується ще більше.

Розглянемо конкретний приклад з даними, отриманими від клієнтів CallbackKILLER. Компанія запускає рекламу в Яндекс. Директе і платить за 12 рублів за кожен перехід на свій сайт. Якщо день буде 100 переходів – Яндекс отримає від компанії 1200 рублів. При зверненні на сайті 3 чоловік кожен діалог буде коштувати 400 рублів. Якщо на сайті встановлений «Загарбник» — відсоток конверсії збільшується від 0,7 до 12% — в середньому 5 %. З таким відсотком зі 100 переходів і з тими ж вкладеннями в рекламу компанія отримає вже не 3, а 8 звернень, при цьому економія на одному клієнті складе 500 рублів.

Отже, «Загарбник» від CallbackKILLER допомагає:

  • забезпечити переходи на сторінки сайту;
  • збільшити кількість дзвінків з сайту;
  • збільшити кількість заявок з сайту;
  • заощадити кошти на рекламу;
  • реалізувати конкретний товар;
  • привернути увагу до статті в блозі;
  • розповісти про важливі новини;
  • і найголовніше — підвищити продажі!

Прочитайте огляди та інших віджетів CallbackKILLER:

  • Віджет чату для сайту — Вогненний чат
  • Віджет для сайту — Стадний інстинкт
  • Віджет для сайту — Генератор клієнтів


Огляд підготовлений спеціально для ТопОбзор. При використанні цього матеріалу активне посилання на http://www.topobzor.com обов’язкова.

Схоже

Share on Facebook Share
2
Share on TwitterTweet
0
Share on Google Plus Share
Share on Pinterest Share
0
Share on LinkedIn Share
Share on Digg Share
2
Total Shares
comments powered by HyperComments!