Shares
Реклама в соціальних мережах
У даному огляді ми провели порівняння вартості реклами в чотирьох популярних соціальних мережах Рунета і Укрнету:
- ВКонтакте;
- Однокласники;
- Facebook;
- LinkedIn;
Крім того ми порівняли параметри рекламних оголошень та умови розміщення в даних мережах.
ВКонтакте
«ВКонтакте» — найбільша в Рунеті соціальна мережа. ВКонтакте — перший у рейтингу відвідуваності соціальних мереж в Росії та Україні. За даними на листопад 2012 року щоденна аудиторія «ВКонтакте» — більше 40 мільйонів чоловік.
URL: | Рекламні оголошення ВКонтакте http://vk.com/ads |
Формат оголошення: |
|
Ціна за типи оголошення: |
Звичайно, ви можете поставити ціну і переходи і за покази нижче рекомендованого значення, але тоді адміністратори скоріше всього не пропустять ваше рекламне оголошення до показу. Тому важливо ставити ціну в рекомендованому діапазоні або вище. |
Мінімальний бюджет: | 100 рублів |
Вибір цільової аудиторії: |
|
Що можна рекламувати: |
|
Способи оплати: |
|
Facebook — найбільша соціальна мережа в світі . За даними на кінець 2012 року добова аудиторія Facebook склала 526 мільйонів людей у світі.
URL: | Рекламні оголошення в Facebook https://www.facebook.com/ads |
Відвідування: | Щомісячна аудиторія соціальної мережі Facebook перевищила позначку в мільярд користувачів. |
Формат оголошення: |
|
Ціна за типи оголошення: |
Як і ВКонтакте, Facebook є рекомендовані ставки, з якої ви повинні рахуватися. Якщо поставите менше, то показів буде дуже мало. Якщо поставите більше, ніж рекомендована ставка, то охоплення аудиторії буде більше. |
Мінімальний бюджет: | 1 у.е. в добу |
Вибір цільової аудиторії: |
|
Що можна рекламувати: |
|
Способи оплати: |
При цьому варто звернути увагу, що платіжна картка запам’ятовується у вашому профайлі і з неї будуть автоматично зніматися гроші за рекламні компанії, тому важливо проконтролювати процес закінчення рекламної компанії. |
Однокласники.ру
Однокласники.ру — соціальна мережа, використовувана для пошуку однокласників, однокурсників, колишніх випускників, а також рідних і близьких родичів і спілкування з ними. Відвідуваність сайту — більше 31 млн відвідувачів на добу.
URL: | Таргет@Mail.ru — оголошення на Моєму Світі і Однокласниках https://target.mail.ru/ |
Формат оголошення: |
|
Ціна за типи оголошення: |
Вартість реклами визначається аукціоном. Ви самостійно призначаєте ставку, а сервіс прораховує можливість показу, ранжуючи оголошення за такими ознаками: CTR’ом (клікабельністю) оголошення. Чим вище CTR, тим пріоритетніше показ оголошення. Чим вище ставка щодо конкурентів, тим більше ймовірність показу оголошення. |
Мінімальний бюджет: | 3540 руб. |
Вибір цільової аудиторії: |
|
Що можна рекламувати: |
|
Способи оплати: |
|
LinkedIn — соціальна мережа для пошуку і встановлення ділових контактів. У LinkedIn зареєстровано понад 150 мільйонів користувачів, що представляють 150 галузей бізнесу з 200 країн.
URL: | Рекламні оголошення LinkedIn https://www.linkedin.com/ads/ |
Формат оголошення: |
|
Ціна за типи оголошення: |
У LinkedIn ціна за клік і за покази вище, ніж у попередніх соціальних мережах. Так, вартість одного кліка і за 1000 показів стартує приблизно від 2 євро. |
Мінімальний бюджет: | 10.00 євро в день |
Вибір цільової аудиторії: |
|
Що можна рекламувати: |
|
Способи оплати: |
|
—
Матеріал підготовлений ТопОбзор. При використанні цього матеріалу активне посилання на http://www.topobzor.com обов’язкова.
Схоже
Share on Facebook Share
0
Share on TwitterTweet
0
Share on Google Plus Share
Share on Pinterest Share
0
Share on LinkedIn Share
Share on Digg Share
0
Total Shares
comments powered by HyperComments!