Реклама в соціальних мережах: порівняння ціни та параметрів

0
1

Shares

Реклама в соціальних мережах

У даному огляді ми провели порівняння вартості реклами в чотирьох популярних соціальних мережах Рунета і Укрнету:

  • ВКонтакте;
  • Однокласники;
  • Facebook;
  • LinkedIn;

Крім того ми порівняли параметри рекламних оголошень та умови розміщення в даних мережах.

ВКонтакте

«ВКонтакте» — найбільша в Рунеті соціальна мережа. ВКонтакте — перший у рейтингу відвідуваності соціальних мереж в Росії та Україні. За даними на листопад 2012 року щоденна аудиторія «ВКонтакте» — більше 40 мільйонів чоловік.

URL: Рекламні оголошення ВКонтакте http://vk.com/ads
Формат оголошення:
  • Текстове оголошення з зображенням

  • Відеореклама
Ціна за типи оголошення:
  • Оплата за переходи. Можна поставити свою ціну за 1 перехід, але є підказка у вигляді «рекомендованого значення». Наприклад, 3.20 до 4.94 рубля за клік. Ціна формується на основі тематики рекламного оголошення і сукупності вибраних параметрів цільової аудиторії.
  • Оплата за 1000 показів. Ціна зазвичай стартує від 0,99 рубля за 1000 показів, але так само є «рекомендоване значення», яке необхідно враховувати. Можна включити обмеження до 100 показів на одну людину.

Звичайно, ви можете поставити ціну і переходи і за покази нижче рекомендованого значення, але тоді адміністратори скоріше всього не пропустять ваше рекламне оголошення до показу. Тому важливо ставити ціну в рекомендованому діапазоні або вище.

Мінімальний бюджет: 100 рублів
Вибір цільової аудиторії:
  • Країна
  • Місто, регіон (можна так само виключити горда, регіони)
  • Райони
  • Станції метро
  • Вулиці
  • Підлога
  • Вік
  • День народження
  • Сімейне положення
  • Інтереси
  • Категорії груп
  • Співтовариства (з вашого списку спільнот )
  • Програми і сайти (з вашого списку)
  • Віросповідання
  • Освіта і робота (роки початку і закінчення навчальних закладів, робота, посади)
  • Додаткові параметри: броузери і пристрої, ключові слова
Що можна рекламувати:
  • Групу Вконтакте
  • Зовнішній сайт
  • Зустріч Вконтакті
  • Публічну сторінку Вконтакте
  • Додаток Вконтакте
  • Відеозапис Вконтакте
Способи оплати:
  • Банківські картки (Visa і MasterCard)
  • Платіжні системи (WebMoney, ЯндексДеньги, QIWI)
  • Термінали оплати (тільки на території Росії)

Facebook

Facebook — найбільша соціальна мережа в світі . За даними на кінець 2012 року добова аудиторія Facebook склала 526 мільйонів людей у світі.

URL: Рекламні оголошення в Facebook https://www.facebook.com/ads
Відвідування: Щомісячна аудиторія соціальної мережі Facebook перевищила позначку в мільярд користувачів.
Формат оголошення:
  • Текстове оголошення з зображенням

Ціна за типи оголошення:
  • Оплата за клік (CPC) — (наприклад, 0.32 у.е.-0.68 у.е.)
  • Оплата за 1000 показів (СРМ) — (наприклад, 0.03 у.е. — 0,20.е.)

Як і ВКонтакте, Facebook є рекомендовані ставки, з якої ви повинні рахуватися. Якщо поставите менше, то показів буде дуже мало. Якщо поставите більше, ніж рекомендована ставка, то охоплення аудиторії буде більше.

Мінімальний бюджет: 1 у.е. в добу
Вибір цільової аудиторії:
  • Країна
  • Місто
  • Підлога
  • Вік
  • Точні інтереси (інтереси, зазначені в Хроніках)
  • Широкі категорії (заходи, активність, мобільні пристрої та ін)
  • Згідно з друзями
  • Сімейне положення
  • Мови
  • Освіта
  • Місця роботи
Що можна рекламувати:
  • Сайти
  • Сторінки Facebook
  • Додатка
  • Заходи
  • Місця
  • Домени
  • URL-адреси Facebook, напр.: facebook.com/topobzor
Способи оплати:
  • Банківські картки (Visa і MasterCard)

При цьому варто звернути увагу, що платіжна картка запам’ятовується у вашому профайлі і з неї будуть автоматично зніматися гроші за рекламні компанії, тому важливо проконтролювати процес закінчення рекламної компанії.

Однокласники.ру

Однокласники.ру — соціальна мережа, використовувана для пошуку однокласників, однокурсників, колишніх випускників, а також рідних і близьких родичів і спілкування з ними. Відвідуваність сайту — більше 31 млн відвідувачів на добу.

URL: Таргет@Mail.ru — оголошення на Моєму Світі і Однокласниках https://target.mail.ru/
Формат оголошення:
  • Текстове оголошення з зображенням

Ціна за типи оголошення:
  • Оплата за переходи
  • Оплата за покази

Вартість реклами визначається аукціоном. Ви самостійно призначаєте ставку, а сервіс прораховує можливість показу, ранжуючи оголошення за такими ознаками: CTR’ом (клікабельністю) оголошення. Чим вище CTR, тим пріоритетніше показ оголошення. Чим вище ставка щодо конкурентів, тим більше ймовірність показу оголошення.

Мінімальний бюджет: 3540 руб.
Вибір цільової аудиторії:
  • Підлога
  • Вік
  • Інтереси користувача
  • День народження
  • Країна
  • Місто
  • Регіон
  • Період роботи компанії
  • Години показу оголошень
Що можна рекламувати:
  • Зовнішній сайт
  • Група
  • Гра
Способи оплати:
  • Банківські картки
  • Деньги@Mail.ru
  • Webmoney
  • Яндекс.Гроші
  • Рахунок розробника в Моєму Світі і Однокласниках
  • Безготівковий переказ

LinkedIn

LinkedIn — соціальна мережа для пошуку і встановлення ділових контактів. У LinkedIn зареєстровано понад 150 мільйонів користувачів, що представляють 150 галузей бізнесу з 200 країн.

URL: Рекламні оголошення LinkedIn https://www.linkedin.com/ads/
Формат оголошення:
  • Текстове оголошення з зображенням

реклама в социальных сетях

  • Відео
Ціна за типи оголошення:
  • Оплата за клік
  • Оплата за 1000 показів

У LinkedIn ціна за клік і за покази вище, ніж у попередніх соціальних мережах. Так, вартість одного кліка і за 1000 показів стартує приблизно від 2 євро.

Мінімальний бюджет: 10.00 євро в день
Вибір цільової аудиторії:
  • Країна
  • Місто
  • Компанія (можна вибрати назві компанії по імені або за категоріями)
  • Посаду
  • Навички
  • Групи
  • Підлога
  • Вік
Що можна рекламувати:
  • Зовнішній сайт
  • Сторінку на LinkedIn
Способи оплати:
  • Банківські картки


Матеріал підготовлений ТопОбзор. При використанні цього матеріалу активне посилання на http://www.topobzor.com обов’язкова.

Схоже

Share on Facebook Share
0
Share on TwitterTweet
0
Share on Google Plus Share
Share on Pinterest Share
0
Share on LinkedIn Share
Share on Digg Share
0
Total Shares
comments powered by HyperComments!

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ

Please enter your comment!
Please enter your name here