В Яндекс.Метриці зявився новий звіт «Аналіз форм»

0
1

Shares

Команда Яндекс.Метрики повідомила про появу нового інструменту, який дозволяє оцінювати якість форм для заповнення. Тепер, за допомогою звіту «Аналіз форм» можна провести повноцінний аналіз будь-якої форми і зрозуміти, що можна і потрібно покращити для того, щоб збільшити показники конверсії.

Завдяки новим звітом власники сайтів будуть точно знати скільки відвідувачів дійшли до сторінки з формою, скільки з них залишили свої дані і скільки з них ці дані відправили. «Аналіз форм» також дозволяє оцінити, скільки часу користувачі витрачають на заповнення форми, які поля при відправці залишаються незаповненими і яке поле спонукає користувача залишити заповнення і покинути сторінку.

Олексій Рубель (Інтерлабс): «Підвищення зручності взаємодії користувача з сайтом — наріжний камінь збільшення ефективності вкладених коштів у просування ресурсу. Тому будь-які нові інструменти, що допомагають провести детальний аналіз поведінки користувача, безумовно необхідні інтернет-маркетологам.
Новий сервіс Я. Метрики буде вкрай корисний тим проектам, де взаємодія відвідувачів сайту з різними формами є основною точкою конверсії. Наприклад, різні туристичні ресурси часто грішать незручними і незрозумілими формами підбору турів, також викликають роздратування і ресурси зі складними формами розрахунку і підбору якихось спеціалізованих послуг і т. д. Чим більше ми будемо знати про взаємодію користувачів з формами на сторінках сайту, тим більш ефективні ресурси ми зможемо створювати».

Яндекс, http://www.searchengines.ru

Схоже

Share on Facebook Share
0
Share on TwitterTweet
0
Share on Google Plus Share
Share on Pinterest Share
0
Share on LinkedIn Share
Share on Digg Share
0
Total Shares
comments powered by HyperComments!

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ

Please enter your comment!
Please enter your name here