Огляд 20 SEO міфів

0
2

Shares

У світі оптимізації прогрес не стоїть на місці. Кожен рік з’являються нові техніки і програми (інструменти), оновлюються алгоритми. Швидкі зміни породжують деякі міфи і помилки. Час від часу, деякі з цих міфів підтверджуються (як, наприклад, ефект соціальних мереж), але більшість все ж розвінчується.

У цій статті поговоримо про популярних SEO-міфах, і причини, за якими вони є не більш ніж непорозумінням.

1. Необхідно зберігати високу щільність ключових слів

Деякі SEO-фахівці вважають, що висока щільність ключових слів надає сильний ефект на ранжирування, і вважають, що потрібно заспамить сторінку цими словами. Подібні методи не тільки не покращують ранжування, але і дратують відвідувачів.

В даному випадку, шанси на хороше ранжування підвищить вживання різних комбінацій основних ключових слів, без впливу на якість тексту. Цей метод підвищить щільність ключових слів природним шляхом. І головна мета в цьому випадку не підвищення щільності ключевіков, а використання в тексті для зручності відвідувача різних комбінацій слів, які, швидше за все, буде шукати користувач.

2. PageRank — це найважливіше

Роками SEO-фахівці вважали PageRank найважливішим фактором, що впливає на результати пошукової видачі, і фокусувалися виключно на те, як підвищити цей показник. Тим не менш, PageRank — це не єдиний фактор, що враховується Google при ранжируванні, і в деяких видах пошуку він має дуже мало впливу (пошук новин, локальний пошук, real time — пошук)

3. PageRank — даремний фактор

Останні кілька років, SEO-фахівці починають задаватися питанням, чи взагалі PageRank який-небудь ефект. PageRank — це показник якості/авторитетності сторінки, він впливає на індексування. Не варто надавати занадто велике значення, ні ігнорувати його.

4. Необхідно додавати кожну сторінку в індекс пошукових систем через AddURL

Це не прискорить індексацію і ніяк не вплине на ранжування. Якщо Ви хочете скоротити час індексації, удоскональте структуру внутрішніх посилань, використовуйте XML і HTML карти сайту і обмінюйтеся посиланнями з авторитетними ресурсами.

5. Мета-тег Keywords впливає на ранжування

Мета-теги Keywords використовувалися пошуковцями в ті часи, коли бракувало комп’ютерних потужностей, щоб проаналізувати всю сторінку. З тих пір, пошукові системи досить еволюціонували, крім того, ці мета-теги перестали використовувати з причини того, що багато несумлінні веб-майстри додавали у вміст мета-тегу опису, не відповідають дійсності. Google багато разів згадував, що цей тег взагалі не впливає на ранжирування, і немає сенсу вживати його.

6. За дубльований контент можуть забанити

На щастя, це неправда. Хоча, дублювання контенту може створити вам чимало серйозних проблем, так як впливає на кількість проіндексованих сторінок, розподіл PR всередині веб-сайту, і, як наслідок, на ранжирування, але Google не банить за це.

7. Nofollow-посилання впливають на розподіл посилального ваги

У минулому, можна було використовувати rel=nofollow атрибут, щоб маніпулювати розподілом посилального ваги. На даний момент, в результаті оновлення алгоритмів ранжирування, вага таких посилань не враховується.

8. Всі посилання важать однаково

В даний момент, пошукові системи беруть до уваги не тільки положення посилання на сторінці, але і релевантність посилання та інші характеристики, що впливають на CTR (розмір шрифту, колір…). Як результат, посилання, розташовані в футері, передають менше ваги, ніж посилання розташовані вгорі сторінки або в тексті.

9. Коректність коду важлива для оптимізації

Коректний код HTML не впливає на ранжирування, крім тих випадків, коли код настільки поганий, що сторінка частково не відображається браузером і у пошукових ботів виникають проблеми з аналізом вмісту сторінки.

10. Nofollow-марні посилання

Зазвичай пошукові системи стверджують, що nofollow-посилання виключаються з розрахунків і не передають ніякого ваги, але в деяких випадках приймаються до уваги (наприклад, nofollow -посилання з Twitter і Facebook, пошукачами враховуються).

11. На кожній сторінці повинні бути посилання на всі сторінки сайту

Деякі вважають, що така перелінковка прискорить індексацію чи покращить ранжування (наприклад, додають кілька меню навігації і посилання в футері). Але, таким чином, тільки збільшують кількість вихідних посилань на сторінку, і перешкоджають передачі посилального ваги важливим сторінок сайту.

12. Robots.txt може допомогти вирішити проблему дублювання контенту

Використання Robots.txt може запобігти аналіз пошукачами деяких сегментів Вашого сайту, і деякі веб-майстри намагаються таким чином зменшити кількість дублікатів. Але, блокуючи ці сторінки, Ви закриваєте доступ пошуковим ботам, а не покращуєте посилальну структуру сайту, яка є основною проблемою. Як результат, проблема, що надає негативний ефект на ранжирування, залишається невирішеною.

13. Низькоякісні посилання надають негативний ефект на ранжирування

Деякі вважають, що посилання з линкоферм можуть завдати реальної шкоди SEO-кампанії. Якщо б це було правдою, кожен міг би негативно вплинути на ранжування конкурентів, додаючи посилання на них на такі сайти. Тим не менш, в дуже рідкісних випадках, Google вживає заходів проти веб-сайтів, які систематично намагаються маніпулювати результатами видачі пошуковиків, штучно нарощуючи кількість зовнішніх посилань.

14. Низькоякісні посилання надають позитивний ефект на ранжирування

Пошукові системи використовують багато методів, щоб вирахувати сплачені або низькоякісні посилання, і виключити їх з розрахунків. Останнім Panda-оновлення, зробило ще більш очевидним той факт, що покупка посилань з линкоферм не робить ніякого впливу на ранжування.

15. Мета-теги Title/description обов’язково присутні в сніппеті

Деякі веб-майстри вірять, що вміст тегів Titles і descriptions обов’язково виявиться в сніппеті в результатах пошукової видачі. Це не завжди правда, вміст тегів часто замінюється фрагментами тексту сторінки, більш відповідними запитами користувача. У деяких випадках, пошукові системи використовують текст, взагалі відсутній на сторінці, наприклад, з анкорного тексту посилань зовнішніх джерел.

16. Сторінки, блоковані з допомогою Robots.txt, не з’являються в результатах видачі

Ще одна поширена помилка. Заблокована за допомогою Robots.txt сторінка може з’явитися в результатах видачі, якщо вона пов’язана посиланнями з іншими сторінками. Відповідний спосіб прибрати сторінку результатів видачі — використання директиви «nofollow» в мета-тег Robots.

17. Необхідно оптимізувати сайт виключно для Google

Незважаючи на те, що Google є лідером на ринку пошуку, не варто забувати про Bing і Yandex. Техніки SEO-оптимізації розраховані на підвищення трафіку з усіх пошукових систем і розробку сайтів, дружніх і користувачам і пошуковим системам. Є деякі методи, які краще працюють для Google, але солідна SEO-кампанія повинна бути розрахована на всі основні пошукові системи.

18. Необхідно багато часу, щоб отримати результати від SEO-кампанії

Оптимізація — не той процес, який принесе успіх за один день. Досягнення хороших результатів вимагає зусиль і часу. Тим не менш, швидкі результати можливі. Але, зрозуміло, новий сайт, навряд чи буде добре ранжируватися по висококонкурентних запитах. У цьому випадку варто сфокусуватися на більш специфічних і багатослівних запитах.

19. SEO-техніки неетичні

Оптимізація — це маркетинговий процес, який допомагає сайтів збільшити природний трафік, популярність, поліпшити продажу. SEO-фахівці покращують не тільки технічні характеристики, але і контент, дизайн, зовнішні фактори. SEO — такий же маркетинговий інструмент, як і реклама, і якщо Ви вважаєте SEO неетичним, те ж саме Ви повинні думати і про рекламу.

20. Оптимізація марна

Кожен рік, після чергового оновлення алгоритмів пошукових систем, знаходяться блогери та журналісти, які роблять такі прогнози. Тим не менш, як бачите, оптимізація постійно затребувана, хоча техніки змінюються, з’являються нові методи та інструменти. SEO — це порівняно новий вид маркетингу, який буде існувати до тих пір, поки існують пошукові системи.

Які ще міфи Вам відомі? Залишайте Ваші коментарі.

http://www.s1z.ru/pages/top-20-seo-mifov

Схоже

Share on Facebook Share
3
Share on TwitterTweet
0
Share on Google Plus Share
Share on Pinterest Share
0
Share on LinkedIn Share
Share on Digg Share
3
Total Shares
comments powered by HyperComments!

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ

Please enter your comment!
Please enter your name here