Принципи життя Стіва Джобса і його знаменита мова

0
1

Shares

Стало відомо, що з нами більше немає Стіва Джобса – мабуть одного з найбільш помітних людей не тільки на IT-сцені, але й у всіх частинах сучасного життя. Він робив речі, які міняли речі здавалися незмінними, він надихав мільйони людей. Під його керівництвом створювалися продукти, які хтось обожнював, а хтось засуджував, але захоплювалися ними все. Не було байдужих, як немає їх і сьогодні.

«Apple втратила генія і візіонера, а весь світ — фантастичного людини. Ті з нас, кому пощастило працювати разом зі Стівом, втратили дорогого друга і мудрого наставника. Стів залишає після себе компанію, яку він збудував, і його дух завжди буде її фундаментом», — сказано в короткій заяві Apple.

Нижче ми пропонуємо найбільш помітні висловлювання і принципи, яким слідував Джобс:

• Ваш час обмежений, тому не витрачайте його, живучи чужим життям. Не потрапляйте в пастку догми, яка змушує жити думками інших людей. Не дозволяйте шуму чужих думок перебити ваш внутрішній голос. І найголовніше-майте хоробрість слідувати вашому серцю і інтуїції. Вони якимось чином вже знають, ким ви дійсно хочете стати. Все інше вторинне.

• Комп’ютери — це як велосипед. Тільки для нашої свідомості. [Memory and Imagination : New Pathways to the Library of Congress, 1991 рік]

• У мене не було своєї кімнати, я спав на підлозі у друзів, здавав пляшки з-під коли за 5 центів, щоб купити їжі, і щонеділі йшов 7 миль пішки, щоб раз на тиждень добре повечеряти в храмі кришнаїтів. Це було чудово! [Промова перед випускниками Стенфорда, 2005 рік]

• Головною причиною, чому люди будуть купувати собі додому комп’ютер, стане можливість бути пов’язаними з національною комунікаційної мережею. Ми зараз на самому початку цього етапу, але це буде справжній прорив. Приблизно як телефон. [Playboy, 1985 рік]

• Краще бути піратом, ніж служити у флоті. [Цитата в книзі Odyssey: Pepsi to Apple, 1982 рік].

• Якщо з якоїсь причини ми оступимося, припустимо, зробимо кілька непоправних помилок і програємо конкуренцію IBM і Microsoft… Тоді для всієї комп’ютерної індустрії настануть темні дні. [з книги Steve Jobs: The Journey is the Reward, 1984].

• Він (комп’ютер) виконує дуже прості інструкції — візьми число, додай його до іншого числа, порівняй результат з третім, але він виконує їх зі швидкістю 1 000 000 в секунду. А на швидкості 1 000 000 в секунду результат вже здається чарами. [Playboy, 1985]

• Ви хочете все життя продавати підсолоджену воду або хочете піти зі мною і спробувати змінити світ? [Президенту PepsiCo Джону Скули, переманюючи його на пост генерального директора Apple, 1983 рік. Через два роки Скули доб’ється звільнення Джобса з Apple]

• Джон Скули зруйнував Apple, наповнивши свідомість співробітників компанії хибними цінностями. Він замінив людей з правильними принципами на людей з неправильними. І разом вони заробляли десятки мільйонів доларів, піклуючись про власну славу і благополуччя більше, ніж про Apple і, найголовніше, користувачів її продукції [виступ у Смітсонівському інституті, 1995 рік].

• Мене неначе вдарили в живіт і вибили з мене душу. Мені всього тридцять, і я хочу продовжувати створювати речі. Я знаю, що я можу створити як мінімум ще один великий комп’ютер. Але Apple не дасть мені такого шансу. [Playboy, 1987 рік]

• У мене є план, як врятувати Apple. Ідеальні продукти і ідеальна стратегія, яка підійде компанії. Але ніхто там не буде мене слухати. [Fortune, 1995 рік]

• Озираючись назад, можу сказати, що моє звільнення з Apple стало кращим подією в моєму житті. Я позбувся вантажу успішної людини і знову знайшов легкість і сумніви новачка. Це звільнило мене і ознаменувало початок мого самого творчого періоду. [Промова перед випускниками Стенфорда, 2005 рік]

• Залишайтеся голодними, залишайтеся безрозсудними. [Промова перед випускниками Стенфорда, 2005 рік]

• Проблема Microsoft в тому, що у них немає смаку. Взагалі ніякого. Вони не думають творчо. У їхніх продуктів немає культури. [1996 рік, Triumph of The Nerds]

• Ринок настільних комп’ютерів мертвий. Microsoft повністю домінує, не приносячи в індустрії ніяких інновацій. Це кінець. Apple програла, а в історії персональних комп’ютерів настали Середні віки. І це триватиме ще близько десяти років. [Wired, 1996 рік]

• Я бажаю йому всього найкращого, правда. Я просто думаю, що він і Microsoft — це все дуже вузьколобо. Йому пішло б на користь, якби в молодості він погрався ЛСД або пожив з хіпі. [Про Біла Гейтса. The New York Times, 1997 рік].

• Креативність — це просто створення зв’язків між речами. Коли творчих людей питають, як вони щось зробили, вони відчувають себе трохи винуватими, тому що вони не зробили нічого насправді, а просто помітили. Це стає їм зрозуміло з часом. Вони змогли зв’язати різні шматочки свого досвіду і синтезувати щось нове. Це відбувається тому, що вони пережили й побачили більше, ніж інші, або тому, що вони більше про це міркують. [Wired, 1996 рік]

• Коли ти молодий і дивишся телевізор, то думаєш, що телекомпанії змовилися і хочуть зробити людей тупими. Але потім ти дорослішаєш і приходить розуміння: люди самі цього хочуть. І ця думка лякає набагато більше. Змова це не страшно. Ти можеш пристрелити виродків, почати революцію! Але немає ніякої змови, телекомпанії просто задовольняють попит. На жаль, це правда. [Wired, 1996 рік]

• Є тільки один спосіб виконати велику роботу — полюбити її. Якщо ви до цього не дійшли, почекайте. Не кидайтеся за справу. Як і з усім іншим, підказати цікаву справу вам допоможе власне серце.

• Ця фраза з буддизму: Думка новачка. Чудово мати думку новачка.

• Звичайно, існують люди, для яких гроші понад усе. Зазвичай це люди, які ніколи не стануть багатими. Тільки той досягає багатства, хто талановитий, щасливий, і не думає постійно про гроші.

• Сучасні продукти Apple — відстій. Вони не сексуальні [Перед поверненням в Apple. BusinessWeek, 1997 рік]

• Це не тільки моє особисте шоу. У компанії багато талановитих людей, і кілька років поспіль вони змушені були слухати, як весь світ твердить їм, що вони лузери. Деякі з них навіть почали вірити в це самі. Але вони не лузери. Їм потрібен хороший план і хороша команда в топ-менеджменті. Тепер у них це є. [Про своє повернення в Apple, BusinessWeek, 1998 рік]

• Дуже складно створити продукт, користуючись фокус-групами. Часто люди не знають, чого хочуть, поки їм це не покажеш. [BusinessWeek, 1998 рік]

• Ми зробили значки на екрані такими красивими, що вам захочеться їх лизнути. [Про Mac OS X. Fortune, 2000 рік]

• Деякі кросівки коштують дорожче, ніж iPod. [Пояснюючи ціну iPod $300. Newsweek, 2003 рік]

• Якщо б створювати великі продукти було так само просто, як виписувати чеки, тоді у Microsoft були б великі продукти. [2007 рік]

• Це як склянка крижаної води в пеклі [Про популярність iTunes серед користувачів Windows. Спільний виступ з Біллом Гейтсом на конференції AllThingsD, 2007 рік]

• Сьогодні ми презентуємо три нові продукти в одному. Це революційний мобільний телефон, iPod з сенсорним екраном і пристрій для виходу в інтернет. [На презентації iPhone. 2007 рік]

• Ми не ліземо в пошук, але вони вирішили зайнятися телефонами. Не треба плекати ілюзій, вони хочуть знищити iPhone. Ми їм не дозволимо [Про нову мобільну операційну систему Google Android. 2010 рік]

• Це чудово [На презентації iPad, 2010 рік]

• Я вже говорив це, але повторюся: в ДНК Apple закладено, що однієї технології недостатньо. Тільки технологія в союзі з гуманітарними науками дає результат, який змушує наші серця співати. Зараз багато входять на ринок планшетів і дивляться на них як на нові PC. Залізо і софт роблять різні компанії. Вони говорять про швидкості, неначе це звичайні PC. А весь наш досвід і кожна кісточка в нашому тілі каже, що це неправильний підхід. [На презентації iPad 2, 2011 рік]

• Це просто працює. [На презентації iCloud, 2011 рік]

• Останні 33 роки я щоранку дивився в дзеркало і запитував себе: «Якщо сьогодні буде останнім днем в моєму житті, чи буду я робити те, що запланував на сьогодні?» [Промова перед випускниками Стенфорда, 2005 рік]

• Я не хочу бути найбагатшою людиною на кладовищі. [The Wall Street Journal, 1993]

• Проблема в тому, що я став старшим і зрозумів, що технологічні новинки не здатні дійсно змінити світ. Вибачте, але це правда. Це розуміння приходить з появою дітей. Ти народжуєшся, старієш, а потім вмираєш. І так відбувається вже дуже багато років. І ніщо це не змінить [Wired, 1996 рік].

• Я впевнений, що найсвітліші дні й інноваційні винаходи Apple ще попереду [Послання співробітникам Apple від 24 серпня 2011 року]

• Пам’ятати, що я скоро помру, — чудовий інструмент, який допоміг мені прийняти всі найважливіші рішення в житті. Думка про швидку смерть — найкращий спосіб позбутися ілюзії, що тобі є що втрачати. Ти вже ніби голенький, і немає причини не слідувати за своїм серцем. Смерть — це найкращий винахід життя». [Виступ перед студентами в Стенфорді, 2005 рік]

З іншими «Правилами життя» Стіва ви можете ознайомитися з допомогою цих відео. Це, мабуть, найвідоміша публічна мова в найкращому, на наш погляд, перекладі:

джерела: (1) (2) (3)

Схоже

Share on Facebook Share
10
Share on TwitterTweet
0
Share on Google Plus Share
Share on Pinterest Share
0
Share on LinkedIn Share
Share on Digg Share
10
Total Shares
comments powered by HyperComments!

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ

Please enter your comment!
Please enter your name here