21 ефективний спосіб залучити трафік на сайт

0
2

Shares

Як залучити трафік на сайт?

1. Активна присутність в соціальних мережах

Це аксіома: сайт повинен бути присутнім в соціальних мережах. Це так зване правило хорошого тону для будь-якого сайту.

1.1. У сайту повинен бути свій профіль в Twitter

Складно переоцінити кількість трафіку, який можна отримати з Twitter при правильному підході. Якщо ви любите спілкуватися через Twitter — чудово, тоді поєднуємо приємне з корисним. Набираємо читачів і одночасно відвідувачів на ваш сайт. За розміщення постів в твіттер, не забувайте про важливість хеш-тегів, вони теж послужать джерелом додаткового трафіку.

1.2. У сайту повинна бути власна сторінка або група в Facebook

У 2011 році в Facebook з’явилася функція підписки, і, звичайно, ділитися посиланнями на блозі ви можете і на своїй особистій сторінці. Однак, ми впевнені, що кожен сайт заслуговує того, щоб мати власну сторінку. Погодьтеся, приємно розміщувати посилання на кожен новий пост, не замислюючись про те, що це може дратувати ваших друзів.

Крім того, частина читачів сайту може не знати вашого імені, їм буде простіше знайти улюблений сайт за назвою.

Додайте на сторінку блогу плагін Facebook, з його допомогою ви максимально легко зможете конвертувати ваших читачів у фанатів сторінки.

1.3. Приєднуйтесь до різних груп в Facebook

У Facebook існують дуже активні групи, які об’єднують блогерів за територіальною ознакою, інтересам і навіть типом використовуваної блог-платформи. Спільно з іншими учасниками спільноти, ви зможете не тільки вирішувати проблеми, але і знаходити нових друзів і читачів. Якщо жодне з угруповань вам не підходить, створіть власну.

В акаунт у соціальних мережах не стоитсообщать лише інформацію про нові записи в своєму блозі. Робіть ретвіти, рєпіна, діліться постами інших користувачів час від часу. Це з часом принесе вам користь, оскільки у відповідь вони почнуть ділитися вашим контентом.

1.4. РазместитеRSS-канали профілі LinkedIn

У випадку, якщо ваш блог має професійну тематику, ви можете показати його на LinkedIn. Додаток BlogLink допоможе вбудувати RSS-трансляцію блогу безпосередньо на сторінку профілю LinkedIn. Крім того, Ви можете створити свою тематичну групу на LinkedIn.

1.5. Створіть свою групу ВКонтакте

Правильний підхід при роботі з групами ВКонтакте може забезпечити стабільний трафік на ваш сайт. Створіть свою групу, зв’яжіть її з блогом з допомогою різноманітних плагінів. Потім найважче — набрати друзів в групу. Це вимагає часу і терпіння. Можна подружитися зі схожими тематичними групами.

1.6. Створіть свою групу в Livejournal.com

Горезвісний ЖЖ — це сервіс для ведення блогів, а не соціальна мережа в її звичному для нас розумінні, однак, групи Livejournal.com досить соціальні. Створіть групу Livejournal.com вашого блогу з необхідної тематики і чим гостріше в ньому будуть теми, тим стабільніше трафік на сайт.

1.7. Створіть свою групу в Однокласниках

Для соціальної мережі Однокласники минулий рік був найуспішнішим за кількістю відвідувань. Створивши групу в Однокласниках і правильно її спозиционировав, ви можете отримати гарне кількість відвідувань на ваш блог.

1.8. Розміщуйте анонси в сервісах соціальних новин

Список «соціалок» постійно поповнюється, наприклад: news2.ru, newsland.ru, vaau.ru, smi2.ru, habrahabr.ru і т. д. Сервіси соціальних новин працюють за принципом рейтингу, тому, якщо ваш матеріал (новина) викликав інтерес, то відбудеться «наганяння відвідувачів» з новинного топа.

1.9. Автоматизуйте кросспостінг в соціальні мережі

Зараз є безліч сервісів для автоматизації постінга (кросспостінг) в соціальні мережі. З їх допомогою можна одним кліком розмістити нову інформацію, скажімо, на Twitter, Facebook, ВКонтакте, Livejournal.com та ін. Дуже ефективно і економить масу часу.

1.10. Розміщуйте кнопки соціальних мереж вгорі сторінки і робіть їх помітними

Для читачів вашого блогу зв’язатися з вами у соціальних мережах повинно бути максимально просто. Не змушуйте їх розшукувати кнопки Twitter або Facebook в найдальших куточках сайту. Вони повинні розміщуватися зверху сторінки так, щоб їх було видно відразу. Чудово, якщо при цьому іконки соцмереж будуть гармонійно вписуватися в загальну структуру і зовнішній вигляд вашого блогу.

1.11. Робіть моніторинг соціальних медіа

Не забувайте проводити моніторинг соціальних медіа для того, щоб виявити статистику ваших матеріалів, активностей, відвідувачів. Аналізуйте дані і коректуйте просування в соціальних мережах. Раніше ми робили огляд 19 сервісів для ефективного моніторингу соціальних медіа — в ньому ви знайдете онлайнові інструменти для моніторингу.

2.Генерує трафік за допомогою рекомендаційних сайтів

2.1. Просувайте блог в StumbleUpon і Surfingbird

StumbleUpon і Surfingbird — це сервіси, у яких друзі радять один одному цікаві сайти. Також рекомендації дають і самі системи, виходячи з того, що вже зацікавило користувача раніше. Ви можете поширювати посилання на запису свого блогу самі або попросити про це своїх друзів. StumbleUpon — вже старійшина в даному сегменті і він забезпечує максимальну кількість трафіку при правильному підході. Особливо ефективний для англоязычнх ресурсів. Surfingbird — відносний новачок, але стрімко набирає популярність в російськомовному сегменті.

2.2.Використовуйте можливості Pinterest

Pinterest — це дуже популярний і розвивається зараз сервіс, що дозволяє ділитися з друзями картинками. Даний сервіс стрімко збільшує кількість своїх користувачів. Блогери намагаються забезпечити максимально свою присутність на Pinterest. Прикріплюйте найкращі фотографії з матеріалів вашого блогу до тематичних дошках (boards) разом з посиланням на сам пост. Також Pinterest — найкращий майданчик для публікації інфографіки.

Додайте плагін Pinterest на сторінку вашого блогу, щоб читачі могли легко ділитися з друзями зацікавили їх зображеннями.

3. Збільшуйте трафік за допомогою сервісів підписки

3.1. Створіть свою новинну розсилку

Для створення своєї розсилки є різні сервіси, такі як Subscribe.ru, content.mail.ru, maillist.ru. Крім цікавого контенту розсилки, важлива її періодичність і ненав’язливість. Оглядова розсилка 1 раз в тиждень краще, ніж щодня по кілька листів.

3.2. Групи на Subscribe.ru

Мало хто знає, що можна отримати непоганий джерело трафіку від Subscribe.ru не тільки з допомогою регулярної розсилки, але і за допомогою активності в групах на Subscribe.ru. Для цього ви повинні підписатися на групи, схожі за тематикою на ваш блог і розміщувати в даних групах анонси зі свого блогу.

4. Розміщуйте посилання в сервісах соціальних закладок

Соціальні закладки — явище давнє і корисне. У цих закладках віртуально зберігається все цікаве в інтернеті, що знаходять користувачі. Тому, заведіть свій профіль хоча б у кількох популярних сайтах закладок, внестите туди ваш сайт у вигляді закладки з описом і правильно підібраними ключовими словами і ви отримаєте постійний трафік на свій сайт. Рекомендуємо такі сервіси соціальних закладок: delicious.com, diigo.com, bobrdobr.ru, memori.ru, mister-wong.ru, moemesto.ru і т. д.

5. Ефективно використовуйте RSS канал

5.1. Створіть RSS канал свого блогу

Одним з важливих моментів для залучення відвідувачів на ваш блог є RSS канал. З допомогою нього, відвідувачі можуть підписуватися на оновлення вашого сайту, ви можете організовувати автоматичні оновлення різних сайтів за допомогою RSS-каналу.

5.2. Додайте свою RSS-стрічку на корисні ресурси

Дополнительныи джерелом трафіку через RSS-стрічку можна отримати, якщо добавиь RSS вашого блогу в спеціалізовані RSS каталоги і рідери, типу: liverss.ru, rssreader.ru, subscribe.ru/catalog?rss і т. д.

6.Використовуйте сервіси для скорочення посилань

За допомогою сервісів скорочення посилань, наприклад, bit.ly, ви отримаєте доступ до метрик, і, таким чином, будете в курсі, скільки людей клікнула по посиланню і в який час. Знаючи ці дані, ви зможете експериментувати з часом публікації постів.

7. Беріть участь у форумах і спільнотах

При певній наполегливості, можна отримати непоганий трафік з тематичних форумів і спільнот. Використовуйте ім’я блогу як нікнейм там, де це можливо. І не забувайте, якщо це допускається правилами залишати посилання на ваш сайт в профілі і підпису.

8. Взаємодія з іншими людьми

І звичайно, дуже важливо у нашому віртуальному соціальному світі спілкуватися з друзями — мінятися посиланнями, розміщувати матеріали, прес-релізи, фотографії та будь-яку іншу інформацію на дружніх сайтах. Адже це не тільки приємне і корисне спілкування, а ще й хороший джерело трафіку на ваш блог 🙂

Отже, сподіваємося, що даний огляд надихне вас на нові шляхи просування вашого блогу і бажаємо вашому блогу процвітання та успішного просування по штормовим морів інтернету і заодно запрошуємо дружити сайтами схожої тематики 🙂

Матеріал підготовлений ТопОбзор. Частково використовувалася інформація з cossa.ru і Mashable

Схоже

Share on Facebook Share
9
Share on TwitterTweet
0
Share on Google Plus Share
Share on Pinterest Share
0
Share on LinkedIn Share
Share on Digg Share
9
Total Shares
comments powered by HyperComments!

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ

Please enter your comment!
Please enter your name here