Shares
Як налаштувати ретаргетінг в Facebook: від пікселя до look-a-like аудиторій
Дата і час: 20 квітня з 12:00 до 13:00
Формат: Вебінар
Технічні вимоги: для участі у вебінарі потрібні комп’ютер з стійким підключенням до інтернету на швидкості не менше 700kbps і сучасний веб-браузер.
Реєстрація: https://www.cybermarketing.ru/seminar351.html
Опис:
Рекламний кабінет Facebook схожий на пульт управління міжгалактичними польотами. Багато функцій, таргетингов і можливостей, незрозуміло куди погляд свій звернути в першу чергу. Рекомендуємо звернути увагу на налаштування ретаргетинга (аудиторій), так як ви працюєте вже з гарячою аудиторією сайту, а з допомогою відстеження цільових дій на сайті можете масштабувати свою потенційну клієнтську базу.
Відстежили цільові події, створили схожу аудиторію (look-a-like) і запустили новий виток рекламних кампаній. А ми запускаємо конверсії на сайті, які будуть автоматично проходити оптимізацію аудиторії.
У тексті багато незрозумілих термінів, а хочеться просто налаштувати ефективну рекламу в Facebook? Приходь на вебінар і отримай просту інструкцію до застосування.
Програма вебінару:
Схоже
Share on Facebook Share
0
Share on TwitterTweet
0
Share on Google Plus Share
Share on Pinterest Share
0
Share on LinkedIn Share
Share on Digg Share
0
Total Shares
comments powered by HyperComments!