20.04.16 Як налаштувати ретаргетінг в Facebook: від пікселя до look-a-like аудиторій

0
1

Shares

Як налаштувати ретаргетінг в Facebook: від пікселя до look-a-like аудиторій

Дата і час: 20 квітня з 12:00 до 13:00

Формат: Вебінар

Технічні вимоги: для участі у вебінарі потрібні комп’ютер з стійким підключенням до інтернету на швидкості не менше 700kbps і сучасний веб-браузер.

Реєстрація: https://www.cybermarketing.ru/seminar351.html

Опис:

Рекламний кабінет Facebook схожий на пульт управління міжгалактичними польотами. Багато функцій, таргетингов і можливостей, незрозуміло куди погляд свій звернути в першу чергу. Рекомендуємо звернути увагу на налаштування ретаргетинга (аудиторій), так як ви працюєте вже з гарячою аудиторією сайту, а з допомогою відстеження цільових дій на сайті можете масштабувати свою потенційну клієнтську базу.

Відстежили цільові події, створили схожу аудиторію (look-a-like) і запустили новий виток рекламних кампаній. А ми запускаємо конверсії на сайті, які будуть автоматично проходити оптимізацію аудиторії.

У тексті багато незрозумілих термінів, а хочеться просто налаштувати ефективну рекламу в Facebook? Приходь на вебінар і отримай просту інструкцію до застосування.

Програма вебінару:

  • Як налаштувати рекламу на існуючих клієнтів і розшити їх з допомогою схожих аудиторій
  • Оптимізуємо трафік за індивідуальними конверсії
  • Як налаштувати піксель Facebook і відстежувати всі цільові дії з допомогою одного коду
  • Схоже

    Share on Facebook Share
    0
    Share on TwitterTweet
    0
    Share on Google Plus Share
    Share on Pinterest Share
    0
    Share on LinkedIn Share
    Share on Digg Share
    0
    Total Shares
    comments powered by HyperComments!

    ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ

    Please enter your comment!
    Please enter your name here