Добірка інді-ігор. Липень-вересень 2021

0
11

У цій статті ви знайдете невелику добірку інді-ігор різних жанрів, які вийшли в липні, серпні і початку вересня поточного року. Ми коротко вивчимо ключові особливості і механіки кожної окремої гри, а також торкнемося сюжет, якщо, звичайно, це буде потрібно.

І почнемо з невеликого відступу: так як в список увійшли 4 гри, за якими у нас на сайті є розгорнутий опис або повноцінний огляд, я вирішив виділити їх в окрему категорію з коротким описом і посиланням на розгорнутий матеріал.

  • death’s door-приємний ізометричний екшен з елементами пригоди, де гравцеві належить взяти на себе управління гуманоїдної вороною. У стім гра продається за ціною 549 рублів. Докладний огляд читайте за посиланням.
  • the ascent-ізометричний екшен-шутер, побудований навколо тематики кіберпанк майбутнього. З головних особливостей варто виділити відкритий світ і можливість кооперативу до 4-х гравців. У стім гра продається за ціною 1499 рублів. Докладний огляд читайте за посиланням.
  • grime-гротескна сюрреалістична метроідванія з souls-like елементами і досить дивним, часом незрозумілим сюжетом. У стім гра продається за ціною 465 рублів. Докладний огляд читайте за посиланням.
  • dreamscaper — 5 серпня 2021 року, через майже рік раннього доступу відбувся реліз рогалика з елементами розвитку відносин і досить простим, але в той же час цікавим ігровим процесом. У стім гра продається за ціною 465 рублів. Детальний опис читайте за посиланням.
  • lost in random-пригодницька ккі з атмосферою в дусі тіма бертона і світом, де все вирішує кидок грального кубика. У стім гра продається за ціною 1999 рублів. Докладний огляд читайте за посиланням.

Dream engines: nomad cities

  • 14 липня 2021 року.
  • ранній доступ.
  • жанр: стратегія, містобудівний симулятор, виживання
  • розробник: suncrash.
  • видавець: suncrash, gamera game.
  • платформа: pc.
  • steam.

Dream engines: nomad cities являє собою суміш таких жанрів, як виживання, містобудівний симулятор, стратегія, автоматизація і дослідження світу. Гравцеві належить взяти на себе управління літаючим магічним містом, який доведеться поступово розвивати і захищати від хвиль ворожих створінь порожнечі.

  • кілька загальних рівнів складності і настроюється складність. Наприклад, для ускладнення ігрового процесу при старті нової гри можна скоротити загальну кількість ресурсів і відключити паузу в деяких меню.
  • два режими гри — розробники розділили ігровий процес на 2 складові.
    • дослідження світу-керуючи невеликим бойовим роботом «tiny», гравцеві належить досконально вивчити локацію навколо міста, так як вона містить в собі наступні елементи: ноди з ресурсами, на яких розміщується видобувна шахта, розкидані ресурси, що потрапляють в інвентар робота, занедбані руїни з унікальним спорядженням для робота, і супротивників, з яких нерідко випадають цінні предмети.
    • поліпшення міста-зібравши достатньо ресурсів, гравець може побудувати нові споруди, поліпшити вже наявні, запустити дослідження нової технології, розширити «межі» міста, скрафтіть покращене спорядження для робота і звести оборонні споруди.
  • автоматизація — в гру інтегрована простенька система автоматизації виробництва у вигляді конвеєрних стрічок. В основному вони використовуються для доставки простих ресурсів до цехів, доставки перероблених ресурсів або продукції на склад і для взаємодії між спорудами.
  • виживання-крім розвитку міста, гравцеві необхідно захищати його від хвиль супротивників. Вони періодично з’являються в певних ділянках карти і з невеликою затримкою рухаються в бік центру міста, знищуючи все на своєму шляху. Також у міру перебування міста в локації поступово зростає рівень небезпеки, що впливає на складність кожної хвилі.
  • літаючий місто-мабуть, головна особливість гри полягає в тому, що в будь-який момент можна активувати двигун міста і відправитися вивчати нову локацію. Це функція допоможе втекти від занадто високого рівня небезпеки або знайти локацію з просунутими ресурсами.
    • літаюче місто являє собою центральне ядро і майданчик певного розміру. Споруди можна зводити як на майданчику, так і на землі навколо міста, але після переміщення в нову локацію збережуться тільки будівлі на майданчику. Саме тому доводиться ретельно продумувати які будівлі варто розмістити на майданчику, щоб спростити подальший розвиток вже в новій локації.
  • локації-після активації двигуна гравцеві пропонують 6 нових випадкових локацій, де можна приземлити місто. Між собою вони відрізняються наявністю певних ресурсів, ступенем небезпеки і модифікаторами (наприклад, більше ресурсів, але менше швидкість виробництва видобутку).

Tribes of midgard

  • 28 липня 2021 року.
  • жанр: рогалик, виживання, захист міста, кооператив.
  • розробник: norsfell.
  • видавець: gearbox publishing.
  • платформа: pc, playstation 4, playstation 5.
  • steam.
  • ціна: 499 рублів.

Коротко «tribes of midgard» можна описати як кооперативну виживалку-захист міста, в якій до 10 гравців можуть приміряти на себе роль вікінгів і спробувати захистити паросток іггдрасіля від набігів монстрів і титанів. Також варто відзначити, що захищати місто можна і поодинці, але на мій погляд, це менш цікаво.

Особливості:

  • tribes of midgard можна від частини назвати грою-сервісом, так як присутні сезони і розробники поступово планують додавати різні нові предмети.
  • доступно кілька режимів гри:
    • сага (сезонний) — потрібно вбити боса до того, як настане вічна зима.
    • виживання-нескінченний режим, що дозволяє подивитися до якої хвилі ви зможете протриматися.
  • ігровий процес розділений на дві стадії:
    • підготовка-гравці повинні досліджувати світ за межами бази. Там вони можуть виконувати завдання, збирати душі (особливий ресурс), отримувати досвід і піднімати рівень, збирати ресурси, які необхідні для крафта, поліпшення спорядження і бази.
    • захист бази від хвиль супротивників або колосального титану.
    • у грі 8 унікальних класів, які прокачуються і підсилюють персонажа, проте не всі класи доступні відразу, і більшість розблокуються після виконання зазначених умов.
    • в кінці кожної ігрової сесії, неважливо, закінчилася вона провалом або ж гравець сам вирішив повернутися в вальгаллу, на основі результатів видають досвід профілю і спеціальну валюту, яку можна витратити на косметичні предмети і рецепти в спеціальному магазині. Крім косметичних нагород, ви також можете отримати різні предмети, поліпшення, рецепти, які допомагають в самій грі при досягненні певних рівнів профілю.
  • 29 липня 2021 року.
  • є демоверсія.
  • жанр: 2d, платформер, головоломки.
  • розробник і видавець: alien pixel studios.
  • платформа: pc, nintendo switch.
  • steam.

Unbound: worlds apart-2d-платформер з приємним графічним оформленням, дизайном рівнів, загальною атмосферою і заспокійливим музичним супроводом. В основі гри лежить рішення головоломок за допомогою різноманітних механік, без будь-якої системи битв або прокачування персонажа.

Гравцеві належить взяти на себе управління дитиною на ім’я солі, вона, як і її родичі, здатна відкривати навколо себе портали в інші світи, в цьому по суті і полягає основна фішка гри. Залежно від того, з яким світом пов’язана (визначається локацією) солі, активуються певні ефекти, поки вона або об’єкти знаходиться в області порталу.

За допомогою порталів гравець може прибирати перешкоди на своєму шляху (адже в іншому світі їх немає), міняти гравітацію, взаємодіяти з певними предметами і т.д. На цій механіці побудовані майже всі головоломки і часом, щоб пройти далі, доведеться навчитися спритно закривати і тут же відкривати портали, ловлячи таймінги (благо в грі підтримується геймпад, що спрощує процес).

Eldest souls

  • 29 липня 2021 року.
  • жанр: екшен.
  • розробник: fallen flag studio.
  • видавець: united label, ci games.
  • платформа: pc, playstation 4, playstation 5, xbox one, xbox series x|s, nintendo switch.
  • steam.

Eldest souls-похмурий ізометричний екшен-слешер з піксельною графікою, який, як мені здається, можна описати фразою «souls-like гра з одними босами». За сюжетом, колись давно якимось світом правили боги, а люди їм прислуговували. Далі в кращих традиціях подібного сюжету люди перемогли богів і заточили в священній цитаделі, боги в свою чергуОбрушили на них мор, щоб повністю знищити людство, і нарешті на сцену виходить відважний герой, чиє завдання — знищити всіх богів.

Власне, основний сенс гри — битви виключно з босами, будь-яких інших супротивників ви не знайдете. Саме тому якщо вас приваблюють складні і часом довгі битви, заучування і відстеження кожного руху босів, дана гра швидше за все припаде до смаку.

Особливості:

  • присутній режим нова гра + і спеціальний режим арена.
  • у босів кілька стадій і у кожної свій набір рухів.
  • розвиток персонажа виражається в можливості прокачати одну з трьох гілок спеціалізації бою витративши очки навичок. Кожна додає певну унікальну механіку. Окуляри навичок видають після перемоги над босами і їх можна абсолютно безкоштовно перерозподілити до входу на арену з босом.
  • до другої складової розвитку персонажа відносяться спеціальні камені, що випадають після вбивства босів. Це модифікатори, що впливають на персонажа певним чином в залежності від того, в який слот встановлені. Наприклад, одним і тим же каменем можна додати нові властивості перекату, здатності спеціалізації, сильній атаці і т.д.
  • немає звичної смужки витривалості. Атаки не витрачають будь-яку енергію, а на перекати витрачаються заряди, яких всього 3.
  • система «bloodburst» — особлива енергія, що накопичується в бою при нанесенні шкоди. При заповненні смужки на короткий проміжок часу підвищується шкоди і персонаж відновлює хп при нанесенні шкоди.

Death trash

  • 5 серпня 2021 року.
  • ранній доступ.
  • жанр: екшен, rpg, пригода.
  • розробник і видавець: crafting legends.
  • платформа: pc.
  • steam.
  • ціна: 549 рублів.

Death trash-постапокаліптична ізометрична екшен-rpg з вкрай дивною атмосферою і до болю знайомим ігровим процесом. За сюжетом у світі майбутнього людство колонізувало планету nexus, вона складається з плоті і каменів, що таять в собі якусь загадку. Після колонізації через певні постапокаліптичні події люди були змушені сховатися в підземних містах, які знаходяться під управлінням машин.

Головний герой якраз є жителем подібного міста, а точніше сказати, був, так як гра починається з його вигнання через зараження плоттю. Світ за межами притулків представлений постапокаліптичною пусткою, яку населяють бандити, огидні м’ясні створення і поневолені люди роботи. У цьому вкрай непридатному для існування світі гравцеві доведеться розгадати загадку хвороби головного героя і пройти масу побічних завдань.

Особливості:

  • локальний кооператив на одному екрані.
  • піксельна стилістика.
  • якщо я правильно зрозумів, на даний момент (ранній доступ) в грі контенту приблизно на 5 годин, а на релізі вже буде на 20.
  • вкрай дивна загальна атмосфера гри, в якій змішаний апокаліпсис, світ майбутнього і різні м’ясні створення, іменовані плоттю.
  • гра включає в себе основну сюжетну лінію і численні побічні квести.
  • система діалогів знайомить вас з нвц та їх історією.
  • свобода вибору-кого вбивати, вирішувати тільки вам. Наприклад, на самому початку можна взяти квест у м’ясного кракена або ж вбити його і знаходиться поруч послідовника, просто тому що вам так захотілося.
  • світ гри розділений на окремі локації, які відкриваються в процесі пересування по глобальній карті, причому під час пересування можна наштовхнутися на засідку бандитів або аномалії.
  • більш-менш стандартне rpg-розвиток персонажа. У персонажа присутній 6 основних характеристик і 10 навичок. Перші підвищують базові показники, такі як опір, хп, шкоди, шанс криту і т. Д. Другі відповідають вже за більш просунуті речі, такі як навик злому, ефективність поводження з певним типом зброї, навик злодійства і т.д.
  • процес розвитку персонажа відбувається шляхом підвищення рівня.
  • зброя розділена на ближнє і далеке, а також різні архетипи від звичайних дерев’яних палиць до високотехнологічного.
  • система крафта, яку спершу доведеться розблокувати, а вже потім шукати рецепти для створення різних предметів.
  • у персонажа є здатність «блювота» для створення відповідної маси, яку можна потім з’їсти або використовувати для певного контенту.

Twelve minutes

  • 19 серпня 2021 року.
  • жанр: пригода, головоломка.
  • розробник: luis antonio.
  • видавець: annapurna interactive.
  • платформа: pc.
  • steam.

Twelve minutes-незважаючи на всю простоту, вкрай цікава пригодницька головоломка з камерою, розташованої зверху і вічно повторюваним нескінченним днем в кращих традиціях фільму «день бабака».

За сюжетом головний герой поспішає додому на романтичну вечерю зі своєю дружиною. Спочатку він проходить досить зазвичай, але в певний момент лунає дзвінок у двері з фразою «відкрийте, поліція». За буквально лічені хвилини дружину звинувачують у вбивстві, поліцейський починає щось підозрювати і вбиває головного героя, тим самим запускаючи день по новій.

Ігровий процес twelve minutes побудований навколо механіки повторюваного дня, за час якого гравцеві необхідно збирати крупиці інформації і поступово розплутувати клубок загадок навколо ситуації, що склалася. Залежно від всіх вжитих дій ви прийдете до однієї з декількох можливих кінцівок, але вони не закінчуються звичними хеппіендом для всіх і вся.

Lake

  • 1 вересня 2021 року.
  • є демоверсія.
  • жанр: пригода.
  • розробник: gamious
  • видавець: whitethorn digital, gamious
  • платформа: pc, xbox one, xbox series x|s.
  • steam.
  • ціна: 549 рублів.

Lake-спокійна, розслаблююча і приємна пригодницька гра, де вам належить приміряти на себе роль листоноші в невеликому містечку. За сюжетом головна героїня мередіт вайс втомилася від своєї роботи у великому місті і вирішила повернутися додому в невелике місто, де живе її батько. Однак замість відпочинку в кріслі на ганку будинку героїня вирішує допомогти батькові доставляти посилки.

Основний ігровий процес зав’язаний на роботі листоноші-доставці листів і посилок, роз’їжджаючи на, так би мовити, канонічним американському фургоні листоноші. Причому на мій погляд, основний посил гри» розслабтеся і отримуйте задоволення», адже перед гравцем не ставлять завдання»дістав вантаж за 30 секунд або завдання провалено». Цьому також сприяє приємна і насичена картинка перед очима, хоча загальний стиль і моделі персонажів можуть деяких відлякати.

Також в процесі доставки деяких посилок героїня вступає в діалоги з іншими персонажами, що дозволяє зануритися в історії персонажів, життя містечка навколо озера і просто розвиток відносин між людьми.

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ

Please enter your comment!
Please enter your name here