Ntsb: tesla належить вирішити «основні питання безпеки» до переходу на повний автопілот

0
25

Дженніфер хоменді (jennifer homendy), голова національної ради з безпеки на транспорті сша (ntsb), заявила, що компанії tesla слід спочатку вирішити «основні питання безпеки», перш ніж розширювати свій режим «повністю автономного водіння» (fsd — full self-driving).

Джерело: theverge.com

Глава tesla раніше заявив, що на кінець вересня запланований широкий реліз fsd — публічне бета-тестування стане доступним більшій кількості клієнтів tesla. Як повідомляється, мова йде про оновлення пз, розроблене в першу чергу для руху по автомагістралях. Воно стане підготовчим етапом для автономного руху по міських вулицях.

Однак пані хоменді дозволила собі різко відреагувати на використання компанією терміна «повністю автономне водіння», назвавши його «таким, що вводить в оману і безвідповідальним». На її думку, tesla » явно ввела в оману безліч людей, які неправильно експлуатували технології і зловживали ними». Ntsb має право проводити розслідування і давати рекомендації, проте відомство позбавлене права примусу.

Згідно з документами, отриманими проектом plainsite в травні, директор з розробки платформи autopilot в tesla повідомив департаменту автотранспорту каліфорнії, що глава компанії ілон маск (elon musk) перебільшив можливості даної системи, яка була попередницею fsd.

У лютому ntsb встановив, що система tesla autopilot стала однією з можливих причин дтп зі смертельними наслідками в 2018 році. Водій був зайнятий грою на мобільному телефоні і використовував систему, будучи в ній впевненим. Крім того, tesla проігнорувала рекомендації відомства з питань безпеки від 2017 року щодо даної платформи. Ntsb рекомендував tesla і п’яти іншим автовиробникам забезпечити системи автопілота додатковими функціями безпеки, щоб їх було не можна використовувати не за призначенням. Рада також рекомендувала компаніям обмежити час і місце використання подібних систем. Tesla стала єдиною компанією, офіційно не відреагувала на рекомендації відомства, хоча в тих випадках, коли водій прибирав руки з керма, збільшилася частота системних попереджень.

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ

Please enter your comment!
Please enter your name here