Креативний директор deathloop розповідає про філософію дизайну гри

0
23

Після декількох затримок і великої кількості гучного маркетингу deathloop нарешті вийшла на початку цього місяця. Гра отримала визнання критиків, і схоже, що гра також матиме фінансовий успіх. Як і багато попередніх ігор arkane, вона отримала високу оцінку за ігровий процес і дизайн рівнів. І у хлопців з noclip є спеціальне довге інтерв’ю з цього приводу.

Креативний директор deathloop дінга бакаба більше 20 хвилин говорив з noclip про дизайн гри. Довге відео розбите на кілька частин. Бакаба розповідає про відкриття гри, про те, для кого, на його думку, спочатку була розроблена гра, а потім детально зупиняється на таких речах, як дизайн чотирьох областей, а також про відкинуті бойові ідеї.

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ

Please enter your comment!
Please enter your name here