Майбутні зміни в dead by daylight-оновлення вбивць, оновлення аддонів вбивць, оновлення деяких навичок

0
38

Розробники dead by daylight випустили другий випуск «новин від розробників». У ньому вони розповіли, що вони планують оновити двох вбивць (мисливець і дух), змінити аддони деяких вбивць, і оновити деякі навички.

оновлення вбивць

мисливець

Почнемо з цікавого-ми внесли серію невеликих змін для мисливця.

Ви знали, що кількість капканів, що з’являються на карті, випадково? все вірно, в кожному матчі генерується випадкова кількість капканів в діапазоні від 4 до 6. А тепер ви можете взяти цей маленький цікавий факт і забути його, тому що це так більше не працює. Тепер на карті будуть автоматично з’являтися 6 капканів, не рахуючи тих, яких ви принесли з собою в матч. Це прибирає деякий елемент випадковості при грі за мисливця і кожен матч буде відчуватися більш стабільним.

Більше капканів-це добре, але не було б краще, якби можна було носити в руках більше одного? ми абсолютно згодні. Тепер мисливець зможе нести — і починати матч — з двома капканами за замовчуванням. Це дозволить вам влитися в темп гри без сильної опори на аддони. Відповідно, аддони для сумки мисливця були підкориговані або перероблені.

І нарешті, щодо аддонів, ми взяли деякі з найбільш невикористовуваних аддонів і або посилили їх ефекти, або прибрали негативні сторони, або дали їм абсолютно нові ефекти.

натяжна пружина (дуже рідкісний) — туго скручена пружина, яка встає на місце після розтягування. Ведмежий капкан скидається через 2 секунди після того як з нього втече вижив.

мисливський мішок (дуже рідкісний) — грубо зшитий шкіряний мішок, підходить для перенесення невеликих предметів. Всі ведмежі капкани несуться вами на початку матчу, а не з’являються на карті. Ведмежі капкани не можна підібрати.

дух

Дух була популярною вбивцею з самого свого релізу, і, тримаючи це в розумі, ми внесли кілька змін, націлених на збільшення стелі необхідних для неї навичок, і в той же час на можливість дати деяку протидію тим, хто вижив.

Поруч з фізичною оболонкою духу вижили не отримують жодних індикаторів про те, що вона використовує фазовий перехід. Спочатку це замислювалося як веселе протистояння розуму («вона використовує силу або прикидається?» ), але на практиці це часто було не дуже забавно. Відсутність будь-якого відгуку змушувало вас діяти навмання і сподіватися, що це виправдається, що відчувається здорово, якщо здогад спрацьовувала на вашу користь, але приводило до жахливих почуттів, якщо ні.

Щоб додати більше залежності від рівня навичок гравця проти духу, ми внесли дві зміни:

  1. будь-який вижив в радіусі 24м від духу тепер буде чути спрямований звук фазового переходу. Це дасть вам зрозуміти, коли вона використовує фазовий перехід, а також загальну ідею про те, звідки вона піде.
  2. кроки духу тепер будуть піднімати пил, поки вона в фазовому переході. Це дозволить спостережливим вижили помітити, де вона знаходиться, але висока трава та інші перешкоди можуть зробити це скрутним.

Ці дві зміни покликані вимагати більше навичок при грі за і проти духу, і зменшити опору в грі на кидок монетки (коли ви робите припущення і сподіваєтеся, що воно виявиться правдивим).

На додаток, ми підправили деякі аддони духу, щоб зрівняти їх з іншими і зробити не самі використовувані більш привабливими. Як і у випадку з мисливцем, деякі з цих змін досить малі, а деякі стали повною переробкою.

оновлення аддонів вбивць

Що значить помірно? наскільки більше надзвичайно в порівнянні зі значно? якщо ви коли-небудь виявляли себе задаються цими питаннями, то знайте, ви не одні. Ми використовували подібні терміни, щоб зберегти описи простими, але в підсумку вони призвели до такої ж великої плутанини, тому що відразу не було ясно, наскільки це багато. Пам’ятаючи про це, ми пройшлися по аддонам вбивць, щоб позначити їх конкретні ефекти. І плануємо в майбутньому зробити те ж з рештою грою – предметами, навичками, і т.д.

На додаток до вищевказаного, аддони вбивць, які накладають статус-ефекти, тепер матимуть короткий опис того, що цей статус робить.

Поки наші дизайнери пробиралися один за одним крізь сотні аддонів, щоб оновити їх описи, вони також вказали деякі зміни. Помістити все тут не вийде, так як їх занадто багато, але ми змінили деякі аддони цих вбивць:

  • село
  • медсестра
  • тінь
  • відьма
  • вони
  • мор
  • привид
  • свиня
  • гоустфейс

Зміни були зосереджені в основному на маловикористовуваних аддонах, або тих, які були занадто слабкими/сильними.

оновлення навичок

Різноманітність приносить гостроту в життя, і в матчі dead by daylight теж. Ми оновлюємо досить великий список навичок, бажаючи дати вам більше опцій для вибору. Без зайвої балаканини, давайте швидко пробіжимося по деяких з них

безсоння

Легко і просто: ми збільшуємо відсоток відновлення з 10/15/20% до 20/25/30%. Додатково безсоння тепер ще й прискорює відновлення статусів ослаблення, вразливість і забудькуватість (де це може бути застосовано). Якщо коротко, то тепер його можна використовувати в більшій варіації ситуацій і зі збільшеною швидкістю відновлення.

безсоння

нянька

Ще одна невелика зміна: врятований вижив буде отримувати прискорення на 4/6/8 секунд на додаток до того, що не буде залишати слідів-тріщин або калюж крові. Тривалість читання аури була подвоєна.

нянька

заради людей

Заради людей може допомогти у виконанні приголомшливих моментів в грі, але обмін на статус ослаблення робить його досить ризикованим для виправданого використання. Ми знижуємо тривалість статусу ослаблення з 110/100/90 секунд до 80/70/60 секунд.

заради людей

псування: кара

Раніше псування: кара накладав забудькуватість на вижив тільки, якщо він очищав порожній тотем. Тепер забудькуватість буде накладатися при взаємодії з будь-яким тотемом. Також ми збільшуємо тривалість читання аур після очищення проклятого тотема до 15 секунд.

псування: кара

псування: благовоління крові

Цей навик був випущений з дуже безпечними умовами дії, так що він не створював проблем. Після роздумів, ми відчули, що можемо впевнено прибрати деякі обмеження. Псування: благовоління крові більше не матиме кулдаун, і також буде активуватися при успішних особливих атаках.

псування: благовоління крові

псування: третя друк

Як і вище, ми додали особливі атаки до псування: третя печатка. Це повинно зробити навик більш практичним для вбивць, які покладаються на використання своєї сили.

псування: третя друк

псування: мисливський азарт

Так як тотеми дару вже на шляху в гру, то ми вирішили обдарувати порчу: мисливський азарт любов’ю і додали штраф до швидкості не тільки до очищення, але і до благословення.

псування: мисливський азарт

Екстрений вимикач для предметів і персонажів

І в останню чергу (по порядку, але не значущості) давайте поговоримо про допоміжну функцію для стану гри: вимикач для предметів і персонажів. У грі вже більше 50 іграбельних персонажів, їх костюми, близько 200 навичок, сотні аддонів і підношень – іноді щось все ж ламається. Зрідка ламається так, що стає доступним для використання з метою отримати перевагу нечесним шляхом, що може зробити наступний за цим тиждень або два до багфікса дійсно важкими.

І тут на сцену виходить вимикач.

Вимикач дозволить нам відключити що завгодно, що викликало проблеми, без потреби в оновленні. Якщо щось ламається і стає схильним до нечесного використання — ми вимикаємо це, поки не полагодимо. Вже якийсь час ми робили таке з картами, що давало відмінний результат. Відключені предмети і персонажі будуть чітко позначені, і їх не можна буде вибрати.

Що це означає для вас: якщо якась одна штука зламається і люди почнуть це використовувати собі на користь, вам не доведеться грати проти цього тиждень або два до багфікса.

На цьому ми дамо вам перерву від читання на сьогодні. Але ми ще тільки почали. Нам ще потрібно дуже багато розповісти, так що приходьте в понеділок за другою частиною.

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ

Please enter your comment!
Please enter your name here