Vulkan ray tracing тепер доступний для графічних процесорів amd pre-rdna2

0
15

Нараховано винагороду

Ця новина написана відвідувачем сайту, і за неї нараховано винагороду.

реклама

Є причина, по якій nvidia має ядра rt, а amd представила прискорювачі променів зі своєю архітектурою rdna2. Цей тип ядра спеціально розроблений для прискорення інструкцій ієрархії обмежувального обсягу (bvh), які використовуються для пошуку зіткнень між променями в графічній сцені. Ця складна деревоподібна структура вимагає великої обчислювальної потужності, тому виробники графічних процесорів розробили ядра, спеціально розроблені для вирішення цієї проблеми з набагато більшою швидкістю. Алгоритми, не прискорені ядрами трасування променів, очевидно, будуть працювати повільніше, і кінцевий результат, ймовірно, буде менш привабливим, принаймні, коли розглядається графіка в реальному часі.

Mesa, що є реалізацією opengl і vulkan api для linux з відкритим вихідним кодом, тільки що отримала оновлення, яке може надати підтримку трасування променів для графічних процесорів amd, в яких відсутній такий метод. Розробник джошуа ештон стверджує, що цей метод буде працювати для amd navi 1x, vega і polaris gpu.

Цей pr реалізує трасування променів для більш старих поколінь (navi, vega, polaris і т.д.).це робить це шляхом емуляції інструкцій amd щодо перетину bvh у програмному забезпеченні.

— джошуа ештон

Нещодавно стало відомо від ubisoft, що вони впровадили «гібридну трасування променів» в far cry 6 і це означає, що алгоритм використовує як шейдери, так і ядра трасування променів для досягнення кінцевого результату. Однак неясно, чи вимагає ця реалізація наявності обох ядер в ядрі графічного процесора. Однак очевидно, що розробники ігор поступово усвідомлюють, що прискорення трасування променів може бути виконано іншим, але не завжди таким ефективним способом.

amd rdna2 ray accelerators

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ

Please enter your comment!
Please enter your name here