Анемо мандрівник в genshin impact-гайд [кращі білди] 🌪️

0
19

Докладний гайд на анемо мандрівника в genshin impact з нюансами вибору зброї, артефактів і членів загону.

анемо мандрівник в genshin impact-базовий ⭐️ ⭐️ ⭐️ ⭐️ ⭐️ персонаж, який доступний гравцеві з самого старту гри. Це головний герой, навколо якого ведеться розповідь сюжету гри. З самого початку можна вибрати між двома персонажами-братом і сестрою, ітером і люмін відповідно. І тільки від вибору гравця залежить, хто з них стане мандрівником, а хто метою пошуків головного персонажа.

Мандрівник є досить неоднозначним персонажем, чий потенціал важко розкрити. Його базові характеристики досить низькі, як для персонажа своєї рідкості, а навички, хоч і можуть наносити багато шкоди, мають ряд недоліків ускладнюють їх застосування. У бою протагоніст геншин імпакт використовує меч. Очі бога не має, але відвідавши відповідну статую архонта може змінювати стихію своїх навичок, резонуючи з основною елементальною енергією регіону. В даному випадку ми розглянемо мандрівника, керуючого анемо-стихією.

Як отримати анемо мандрівника в genshin impact

Мандрівника гравець отримує при старті гри, а анемо-стихію герой освоює по ходу проходження стартових сюжетних завдань (відразу після дотику до місцевої статуї анемо архонта). Всі сузір’я кожної з елементальних версій персонажа також відкриваються в міру проходження сюжету.

Незважаючи на безкоштовність героя з усіма його сузір’ями, він має достатній атакуючий потенціал. Його навички корисні не тільки для нього самого, але і для власників очі бога, чиї елементи можуть бути поглинені анемо-вихором гг.

Основні вміння (активні скіли)

  • залізний вітер іноземця (звичайна / заряджена / атака в падінні)

Звичайні і заряджені атаки нічим не примітні. Швидкими натисканнями можна нанести до 5-ти послідовних ударів мечем. Серію звичайних ударів можна прокачати сузір’ям, навіть при цьому вона буде досить слабкою.

Заряджений удар представлений стандартним для багатьох мечників подвійним помахом.

Чи варто прокачувати даний навик? швидше за все ні, адже гравець дуже швидко отримає персонажа кейа, у якого швидкість і шкоди від атак вище, та й анімація більш цікава.

Саме недолік утрати в авто-атаках не дозволяє протагоністу стати повноцінним основним дд.

  • долоня вихору (елементальний навик)

Персонаж створює в долоні невеликий вихор, який завдає анемо-шкоди ворогам поблизу. При утриманні кнопки навички, поступово збільшується площа ураження і шкоди. Після закінчення вихор вибухає відштовхуючи ворогів. навик поглинає розсіяну стихію і завдає додаткової шкоди відповідним елементом.

Шкоди навику дуже хороший. Особливо при утриманні. Його прокачуємо в першочергово поряд з вибухом стихії.

Персонаж запускає торнадо, який рухається по прямій, затягуючи в себе ворогів і завдаючи їм анемо-шкоди. вихор також поглинає розсіяну стихію і завдає додаткової шкоди цим елементом.

Навичка потенційно може завдавати дуже хороший шкоди. Прокачувати його потрібно.

Пасивні навички

Переваги та недоліки анемо мандрівника

анемо мандрівник-вельми непоганий другорядний дд, але володіє і тим, що потрібно персонажу підтримки.

Розглянемо позитивні сторони героя:

  • високий шкоди від елементального навички і ульти;
  • може виконувати роль анемо-саппорта;
  • обома активними скіллами стягує ворогів.

Виражені недоліки:

  • стяжки у персонажа досить посередні, тому що після закінчення їх дії вороги розштовхуються;
  • відверто низькі базові статті, як для персонажа рідкістю ⭐️ ⭐️ ⭐️ ⭐️ ⭐️ ;
  • замість нанесення шкоди над ход може полетіти в далекі дали (авто-таргет злобно збиває обраний напрям ульта);
  • після поглинання стихії над ход перестає роздавати дебаффи від сета смарагдова тінь;
  • элементальный навик залишає персонажа нерухомим і його легко перервати.

Всі описані недоліки, насправді, досить істотні і дуже заважають при грі анемо-протагоністом. При цьому всі вони не виглядають природно, як специфіка навичок, а скоріше, як штучно прикручені розробниками милиці.

Розглянемо в деталях властивості, які можна відкрити для персонажа при його прокачуванні, а також матеріали і компоненти, потрібні в процесі розвитку.

Таланти

Для підняття рівня талантів анемо мандрівника вам знадобляться книги і матеріали зазначені в таблиці:

скріншот з сайту: https://genshin-impact.fandom.com/ru/wiki/genshin_impact_вики

Для кожного активного навику, що підвищується до 10-го рівня, буде потрібно однакова прозріння (мудрості).

Для прокачування персонажа до максимального рівня будуть потрібні наступні матеріали і компоненти:

скріншот з сайту: https://genshin-impact.fandom.com/ru/wiki/genshin_impact_вики

Кращі білди для анемо мандрівника

Статов анемо мандрівникові для ідеального білда потрібно досить багато. Розглянемо кілька варіантів збірок починаючи від найпростішої.

Найлегшим варіантом є білд, що формується через чисте майстерність стихій , яке і буде єдиним обов’язковими статом в цій збірці. Набираємо його по максимуму в квітці і пере, а в інших артах шукаємо як основну характеристику.

Наступний варіант збірки-стандартний білд дд. Тут потрібно вже більше статів, а тому збірка складніше. Необхідні характеристики виглядають так:

  • бонус анемо-шкоди ;
  • шанс / сила криту ;
  • сила атаки .

І, нарешті, фінальна збірка. У ній потрібні статті такі:

  • бонус анемо-шкоди ;
  • шанс / сила криту ;
  • майстерність стихій ;
  • сила атаки .

бонус анемо-утрати беріть в кубку. шанс / силу криту — в короні. Далі потрібно домогтися балансу статов від сетів. Якщо ви носите смарагдову тінь то:

  • шанс / сила криту потрібні по мінімуму, але не нижче 40/100%;
  • сила атаки близько 1500;
  • решту вкладайте в майстерність стихій .

При будь-якому іншому сеті:

  • шанс / сила криту потрібні вже 50/120 і більше;
  • сила атаки — близько 2000;
  • решта вкидайте в .

Краща зброя

смарагдова тінь + 2х кінець гладіатора / 2х спогади сіменави — цілком робочий варіант, якщо не можете зібрати повний анемо-сет.

кінець гладіатора + 2х спогади сіменави — варіант гірше попереднього, але теж працює, збільшуючи весь видається героєм шкоди.

смарагдова тінь + 2х мандрівний ансамбль — варіант вільної збірки під майстерність стихій.

Склад загону

Приклади групи

Як грати за анемо мандрівника

Навички анемо мандрівника здатні поглинати стихії і завдавати додаткової шкоди від них. При цьому елементи поглинаються не обов’язково розсіюванням. Якщо першим же тиком навик не розсіє стихію з ворога, то буде поглинена стихія зі статусу персонажа. Якщо ж такого немає або його не можна поглинути, буде поглинена, якщо можливо, стихія з оточення. Варто пам’ятати, що поглинути можна тільки ту стихію, яку можна розсіяти (піро, гідро, кріо, електро).

Цікава механіка для анемо гг дозволяє поліпшити його ультиматум чжун лі. Ставимо її поруч з ворогом. Потім стаємо так, щоб ворог був строго по лінії між персонажем і колоною. Обов’язково потрібно переконається що мета зафіксована саме на цьому ворогові (білий трикутник над ворогом). І запускаємо ульт. Якщо все зробили правильно-торнадо упреться в колону і залишиться на місці, що дозволить нанести весь його шкоди.

Так як вибухом стихій далеко не завжди вдається завдати повної шкоди, то основним джерелом дамага анемо мандрівника є його елементальний навик. Основна проблема в тому, що його легко переривають вороги своїми атаками. Тут потрібно підгадати момент, або мати в групі персонажа, який дасть щит (чжун лі, діона, синь янь, ноелль). Насправді, в більшості випадків, буде достатньо і гео-щита.

Підсумок

Анемо гг здається досить простим і досить комфортним персонажем на ранніх етапах гри. Але вже на 40 + рангах гравець починає гостро відчувати всі його недоліки і без чіткого їх розуміння, а також механік гри — складність персонажа різко піднімається. Героя не можна вважати найслабшим, але розкрити його потенціал досить складно,Тому він і опинився практично в самому низу рейтингового тир-листа. Однак на тлі безлічі більш простих, комфортних, але не найсильніших персонажів, вибір часто залишається за протагоністом.

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ

Please enter your comment!
Please enter your name here