Rpcs3-огляд останніх графічних виправлень емулятора ps3

0
21

За останні кілька місяців головний розробник емулятора ps3 — kd-11 зробив багато змін, які покращили точність емуляції rpcs3 — вони виправили безліч графічних проблем, включаючи ті, що були в god of war 3 / ascension, infamous 2 / fob, dante’s inferno, demon’s souls і багатьох інших іграх з ps3!

Завдяки цим виправленням стали працювати раніше не емулювалися на rpcs3 гри, наприклад, the darkness! у rpcs3 був доданий новий параметр precise zcull (включений за замовчуванням), який усуває деякі графічні проблем (наприклад сонце, що просвічує крізь об’єкти в demon’s souls, і деякі вогні в killzone 2 і 3 більше не видно через об’єкти). Precise zcull також виправляє ігри, які покладалися на точне відстеження відстані до області для розрахунку значень світла, розмиття та інших ефектів постобробки, через які виникали такі проблеми.

Kd-11 також покращив декомпілятор фрагментів rpcs3, реалізувавши спеціальний режим, який використовується для інтерполяції шейдерів. У ньому виправлені відсутні / непрацюючі ефекти, наприклад деякі ефекти в god of war 3 / ascension, фари в motorstorm apocalypse, а також виправлені деякі проблеми з яскравістю, наприклад, в call of juarez gunslinger.

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ

Please enter your comment!
Please enter your name here