Свіжа інформація про складність і ігровому процесі elden ring

0
18

Незважаючи на те, що elden ring не була представлена безпосередньо на tokyo game show 2021 , в стрімі famitsu x dengeki tgs 2021 3 жовтня брав участь ясухіро кітао з fromsoftware , який поділився деякими оновленнями розробки і новими подробицями про темний фентезійному екшені. Кітао відповідає за просування, маркетинг і виробництво в fromsoftware і регулярно з’являється на заходах.

Ясухіро кітао почав з пояснення, що elden ring-типова гра fromsoftware з елементами похмурого фентезі, але з деякими відмінностями від ігор souls. Одна з новинок-те, як гра являє собою відкритий світ і як вона легко пов’язує кілька підземель.

У вас є невеликі і середні підземелля, розташовані у відкритому світі, як підземні тунелі. І є те, що він назвав «успадкованими підземеллями», які являють собою величезні замки і типові локації, які також з’являлися в demon souls і dark souls. Один із способів отримати задоволення від гри-досліджувати карту і легко виявляти і заходити в такі області.

Ви подорожуєте по відкритому світу, використовуючи свою коня на ім’я рейма (примарний кінь), яку ви можете викликати в будь-якому місці, крім підземель, використовуючи свисток. Відкритий світ величезний і покликаний бути ще одним джерелом небезпеки. Кітао також торкнувся того, як кінь впливає на битви. Наприклад, борючись з драконами або гігантськими ворогами, ви можете їхати верхи, але в більш вузьких місцях краще йти пішки.

Потім кітао пояснив, що в elden ring немає таких вказівок, як «ідіть в це підземелля», ви можете досліджувати і йти куди хочете. Хоча іноді ви можете абсолютно не знати, куди йти далі, тому є функції, які допоможуть в такі моменти, наприклад карти.

Ясухіро кітао пояснив, що на відміну від минулих ігор souls, ви можете знайти частини карт у відкритому світі. Потім ви можете відкрити карту і встановити цілі, які будуть виглядати як світяться стовпи і будуть направляти вас.

Ясухіро кітао сказав, що він збрехав був, якби сказав, що elden ring-це легка гра, але це не означає, що гра важка, просто щоб бути складною. Вона розроблена таким чином, щоб ви могли відчути почуття виконаного обов’язку, коли досягаєте успіху в чомусь або відкриваєте щось, і висока складність-один з таких способів домогтися цього.

Однак є кілька систем, які спрощують гру, щоб допомогти гравцям, наприклад, можливість закликати союзників. Існує також система скритності, як у sekiro, яка дозволяє вам наносити удари в спину і або вбити ворога одним попаданням, щоб уникнути більш серйозних лобових атак. І якщо підземелля, в яке ви намагалися потрапити, занадто складне, ви зможете знайти більш прості підземелля, щоб спочатку підвищити рівень, так що це теж дуже допоможе гравцям.

Ясухіро кітао завершив інтерв’ю, подякувавши фанатам, які не забули про elden ring. Він сказав, що розробка триває і вони зроблять все можливе, щоб виправдати очікування людей.

Elden ring вийде 21 січня 2022 року на ps4, ps5, xbox one, xbox series x / s і пк.

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ

Please enter your comment!
Please enter your name here