Twitter продасть рекламну платформу mopub компанії applovin за $1 млрд

0
12

Twitter оголосила про продаж платформи мобільної реклами mopub. Новим власником сервісу стане компанія applovin corp, яка заплатить за це $1,05 млрд готівкою. Продаж активу обумовлена бажанням twitter зосередитися на рекламі всередині власної платформи.

Зображення: stephen lam / reuters

Нагадаємо, сервіс mopub за підсумками минулого року приніс компанії близько $188 млн доходу. З його допомогою розробники додатків можуть монетизувати власні продукти, отримуючи всю супутню інформацію в режимі реального часу. Twitter купила платформу mopub в 2013 році приблизно за $350 млн. В цьому році гігант соціальних мереж уклав кілька угод для розвитку основного напрямку бізнесу. Наприклад, було куплено додаток для подкастів breaker, а також платформа новинних розсилок revue. Що стосується угоди з компанією applovin, то вона була схвалена одноголосно членами правління twitter.

Згідно з наявними даними, twitter має намір зосередитися на розвитку основного бізнесу компанії, в тому числі за рахунок прискорення розробки нових продуктів і функцій. Очікується, що такий підхід допоможе досягти мети з подвоєння обсягу виручки до 2023 року.

«продаж mopub дозволить нам зосередити зусилля на реалізації рекламного потенціалу на нашій веб-платформі і в додатках», — прокоментував дане питання фінансовий директор twitter нед сегал (ned segal).

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ

Please enter your comment!
Please enter your name here