Трофейний дайджест команди stratege

0
8

Іноді мені здається, що у наших авторів просто безмежна кількість історій, пов’язаних з трофеями і досягненнями. Навіть якщо зараз ми перестанемо вибивати віртуальні нагороди, то вже історій вистачить на багато випусків вперед. Як завжди,пропонуємо і вам ділитися своїми історіями в коментарях.

Сьогодні я розповім вам не про одну платині, а про цілих … Одинадцяти!думаю, багатьом відома така функція на сайті, як «серія ігор» —всі ігри певної серії збираються в один список і можноотследіть свій прогрес в рамках цієї самої серії. І ось однією ізтаких серій, в якій у мене отримані всі платинові трофеї (лібо100% в іграх, де немає платини) —серія kingdom hearts.

Можна довго сперечатися про те, що вибивати платини на різних платформах це вищий ступінь «трофейної хвороби», але це той випадок, коли ні про які «халявних» платинах мови не йде. Кожна гра, ну, крім ритм-гри chains of memories, являетсяполноценной jrpg, на одне тільки проходження яких йде від 20до 50 годин. Отримання платини збільшує цей час прімерновдвое. Але серія kingdom hearts коштує витраченого на неї час.

Спочатку може відлякати дивна нумерація ігор. Для того, чтобобъяснить, що таке kingdom hearts 2.8, які ігри входять в етотсборник, що таїть в собі назву kingdom hearts 0.2: birth bysleep – a fragmentary passage і чому цей самий сборнікназивается саме так, піде просто величезна кількість часу.королівство сердець завжди славилося заплутаним сюжетом і тимчасовою історією, яку, правда, в kingdom hearts 3 благополучно забули… Але зараз не про це.

Платини в серії можна вважати еталонними-кожну гру необхіднопройти на 100%, знайти кожен секрет, зібрати все, що можна побратими відкрити всі можливі кінцівки. До речі останні немногонапомінают сцени після титрів у фільмах marvel-секретнаконцовка, яка найчастіше відкривається після проходження гри на100% і на максимальній складності, показує сцени з майбутніх ігор іважние сюжетні події, без яких розуміння глобального сюжетаможет стати вельми проблематичним.

Таким чином, для мене, як для людини, яка хотіла полностьюокунуться і розібратися з сюжетом kingdom hearts, полученіеплатінових трофеїв було, по суті, вимушеною необхідністю. Ну аперепроходження перших ігор серії для ps4 було просто пріятнимповтореніем.

Бувають просто чудові ігри до яких ви із удовольствіемвозвращаетесь, але так само в них можуть бути настільки нудні і задушливі, що після отримання оной повертатися до гри, наскільки бихорошей вона не була, вам вже не захочеться.

Для мене подібною грою стала red dead redemption 2 . Іграбила мене вельми очікуваною,і я в повній мірі зміг насолодитися їй, мені навіть подобається її неспішний, розмірений світ і геймплей.rockstar змогли показати дуже високий рівень в опрацюванні відкритого світу з rdr2. Відмінно пам’ятаю як забрів в театр всант-дені, відверто кажучи мене вразило те, що вистави були досить опрацьовані і різноманітні(є кількаразових програм), але ж далеко не всі гравці туди взагалі заходили.та й сюжетна лінія була прекрасна, в дусі культових вестернів. Аватар був просто жахливим.

Зізнатися, коли читав опис трофеїв я навіть близько непредставлял з чим в підсумку мені доведеться зіткнутися. Первойпроблемой для мене став трофей на отримання всіх золотих медалей, у всіх місіях. Для отримання даної медалі в завданнях потрібно биловиконувати додаткові умови. Основна проблема була в тому, чтозаданіе найчастіше потрібно було проходити таки просто ідеально, і дуже часто, невелике відхилення могло все зіпсувати, поетомунекоторие доводилося багато перегравати. І ось тут, размеренностьі кінематографічність розповіді могли зіграти з вами злуюшутку. Адже починаючи деякі завдання в десятий раз поспіль, знову, неспішно їхати до маркера п’ять, а іноді і десять хвилин, вислуховуядіалог який ти вже запам’ятав напам’ять, м’яко кажучи моглораздражать. Після подолання цього етапу я зважився взятися за це. Я в принципі не дуже люблю подібні режими в одиночнихіграх, а в rdr2 онлайн режим для платини, особливо на старті, представляв із себе просто лютий грінд досвіду для рівнів, похлещечем в корейській ммо і навіть з використанням деяких глітчів, сосбросом випробувань, це було вкрай стомлююче заняття. І вишенькойна торті був трофей кращий стрілець на дикому заході , сутькоторого досить проста, потрібно пройти гру на 100%. Ті хто з платинами серії yakuza вже можуть собі уявити,що з себе представляє цей трофей, тільки ось робимо оглядку, що світ rdr2 непомірно більший. І наскільки б мені непонравилась гра, після отримання заповітної платини, повертатися внее досі на жаль немає бажання. Зараз середня сложностьполученія платини оцінена в 6.16 з 10 і 350 + годин, що мабуть намоей пам’яті одна з найтриваліших платин за временіполученія, яка входить в топ три моїхсмаксимальним часом на вибивання.

Почну цей дайджест зі спогадів про мою третю платину, отриманої в god of war hd рівно в середині січня 2010года. Зрозуміло, до проекту я підходив вже з хорошим досвідом — заплечами були обидві вийшли на playstation 2 частини, що увійшли в первийсборник hd-перевидань, а також дві частини серії для psp, тобто«ланцюги олімпу» і «привид спарти».

Проте, щоб не ламати собі задоволення від гри, проходилна платину її я двічі, почавши грати на початку грудня 2009 (у меняамериканский диск, що надійшов у продаж в листопаді, тоді какевропейский регіон отримав збірник тільки навесні 2010, здається). В той час я ще не стежив за трофейними підказками і сам в них не ліз, намагаючись отримувати кубки чесним чином — зі своїми досягненнями і кмітливістю.

Найбільше в отриманні платини мені сподобалися випробування. Я точнопомню, що для якихось випробувань залишав поради в підказках на нашому сайті, але це було чи то для другої, чи то для третьої частини серії. Потім перевірю і торкнуся цю тему, коли буду ностальгироватьпо відповідній платині. Випробування в першій god of war досить прості, але зажадають трохи кмітливості від гравця по частііспользованія доступних кратосу прийомів і екіпіровки, щоб виконати поставлені умови.

Забавно було проходити гру в рамках 5 годин. І в цей момент я неможу не згадати проходження metal gear solid 4 післятрофейного патча, коли в забігу розрахованому на 4 години витратив напроходження… Зайві 3 хвилини. У god of war так облажаться складно, навіть без використання вивертів на зразок костюма на нескінченну магію ілегкого режиму складності, пройти перші пригоди кратоса за 5часов дуже просто. У мене пішло близько 3 годин, здається. В цілому я був дуже задоволений і перевиданням, і трофейним набором, а следомполучіл платину і в сіквелі.

Цього тижня я платин не отримував, але зацікавився трофейнимсписком перегонки art of rally . Він, правда, виглядає непростим-треба і перемогти максимально складного комп’ютерного суперника, івиконати чимало ситуаційних умов, на зразок перетину фінішної лінії на палаючій машині. Але складним список призів цієї класної гри теж не здається. Грається вона здорово і захоплююче, такщо мотивує відточувати майстерність. Ще було цікаво забрати кубок в dustwind — the last resort , огляд якої можна знайти на нашому сайті з учорашнього дня,але поки вирішив відкласти це.

Те ж можу сказати і про astria ascending — в цій чертовскікрасівой візуально, але неймовірно нудною за сюжетом грі, платінане виглядає складною. Однак вона зажадає маси вкладеного часу, адже тут треба прокачати купу скілів, купити / добути / знайти всі види зброї, екіпіровки та аксесуарів, пройти всі-всі доступні квести,а також виграти сотню боїв в міні-грі з фішками. Остання цікава і возитися з нею зовсім не хочеться.

Втім, почав грати в phoenix point , і дуже сподіваюся, чтоета тактика змотивує мене зависнути в боротьбі проти іншопланетнихзахватчіков довше. Розповім про це на наступному тижні в дайджесті, а до наступного трофейного планую і обзорсварганіть.

Мені часом важко змусити себе вибивати трофеї через проблеми сучасності. Навіть платини зі складністю в 4-5 балів запросто могутотпугнуть мене своїми милицями. При цьому найменше отталківаютхардкорние платини. Від їх отримання відчуваєш найбільше задоволення, а ще вони надовго осідають в пам’яті разом з дуже яскравими емоціями.

Після покупки ps vita у мене відразу з’явився маленький список ігор, вяких мені хотілося вибити всі трофеї. Однією з перших в ньому була шедевральна muramasa rebirth від vanillaware.перше моє знайомство з muramasa відбулося щеНа wii. Тоді я » плавав під піратським прапором» і ігор було стільки, що я толком непроходив їх, а просто пробував і перемикався далі. Мета биллаотобрать кращі, щоб потім їх пройти. Це був один з первихслучаев, коли я відклав гру настільки, що зміг повернутися до нейна платформі з трофеями через багато років. Така ж історіяпроізошла з cuphead…

Найжорсткіші ачівкі в списку у muramasa — це» thousand flowers ofdarkness «і»ascendancy of the oboro style». Впевнений, що вони лякали багатьох гравців. Для їх отримання потрібно побачити всеконцовки, пройшовши гру в режимі люті за обох персонажів. Суть в тому, що у героїв є всього одне життя! як тільки з’являється меч, майже гарантовано настає смерть. У нас впідповідках я знайшов відмінний путівник по трофеях від berty_smile . У немвсе було розписано дуже доступно і зрозуміло. Якщо не складно-пройдіть по ссилочку і поставте плюсик!

Все що я проходив до режиму люті здавалося досить простим,особливо коли я максимально звик до управління. Але вже при первомзабезі з’явилися думки » як проходити деяких босів з життям?!». Тому самі брутальні трофеї довелося залишити на відпустку. В результаті я вибив обидва в один день. Перший захід замомохіме був дуже складним, зате кампанія за кицьку далася набагато швидше. Якщо ви боїтеся режиму люті, то знайте, що не такстрашен чорт, як його малюють. Я періодично зберігав скріншоти з ps vita, і у мене залишилася там сама картинка!

Я бачив, що для гри вийшов ряд сюжетних доповнень, але братися за них немає бажання. Взагалі не люблю всякі dlc, особливо платні, тому у мене є ігри з платинами, але не закриті на 100%. З іншого боку в допах нерідко можна знайти класні знахідки, геймплейні фішки або цікаві сюжетні повороти.

Наприклад, я знаю, що доповнення «the old hunters» для bloodborneмне напевно сподобається, але без потрібного настрою не хочусадіться за нього. Може для ps5 випустять патч або оновлення — етостанет стимулом для проходження. Пам’ятаю, коли вийшло оновлення дляsekiro: shadows die twice мене так і підмивало повернутися, але я вже була взята, тому я не став знову пхати шию в петлю.напевно гра затягнула б мене вдруге. Краще витратити сили на іншу порцію трофеїв, а не перепроходити одне і те ж, вірно?ігор занадто багато. Тому бажаю вам приємних трофеїв, хороших ігор побільше вільного часу!

Прийшов час розповісти про мою першу «платину». Році в 2010-му,коли я купив ps3, я ще не замислювався про існування трофеїв. Іпоэтому, вперше запустивши god of war iii , яку взяв вбандле з консоллю, був здивований появі стильних повідомлень сзабавными описами. Тут, звичайно, ж я зрозумів, що це местнийаналог стімовскіх ачівок! правда, головний приз в god of war я братьне став, так як в той момент ще, мабуть, не дозрів для такіхподвигов, та й про існування трофіхантерскіх сайтів ще назадумивался (на stratege зареєструвався роком пізніше). І тут япідхожу до своєї першої «платинової» грі-fallout: newvegas . Будучи великим фанатів серії, я взяв колекціонку скоміксом, казіношнимі фішками, колодою карт для «каравану» іпрочімі прикольними марними штуками (хех). Ну і подумав, що якщо вже вирішив настільки перейнятися атмосферою «нью-вегаса», то і отримати всі трофеї буде не зайвим.

Зрозуміло, відразу почав проходити на» хардкорі», з всеміпоказателямі спраги, ситості і сну. І знаєте що? отримав тим самимот гри більше задоволенням, ніж якби без особливого смысласкладировал в інвентарі їжу, напої і задавався питаннями, навіщо в ньому стільки всяких, в общем-то, непотрібних предметів, объектови невикористаних механік. В меню, зрозуміло, ні які уровнісложности не чіпав – побоюючись, що трофей на хардкорноепроходження може заглючить. Але в іншому граол собі вудку, не особливо часто звіряючись з гайдами.

Пам’ятаю тільки один помітний баг, з яким довелося зіткнутися. Вологере серчлайт (camp searchlight) був в общем-то нешкідливий інеобязательный для «платини» квест, що вимагав собратьопределенное кількість жетонів з солдатів-гулов. Але щось з іхколічеством було не так-мені вічно не вистачало одного жетона, тому що якийсь противник не з’являвся там, де повинен був. Охкак же я втомився перезавантажувати останні збереження. Намагатися убіватьіх в різному порядку, відкриваючи різні гайди в інтернеті… І в підсумкяк-то все-таки зібрав всі жетони і завершив квест. Бо знехотів, щоб у щоденнику персонажа висіли якісь невиконані обіцянки. Але зате серйозно прокачав навик пошуку підказок вінтернете… Коли питання здається на перший погляд не вирішуваним!

Збір всіх сувенірних «снігових кульок» я проводив вже по гайду, тобто шукав по ньому ще не зібрані кулі. І виходить, чтоостальние трофеї і зовсім не викликали ніяких труднощів – нананесеніе шкоди потрібної величі різними видами зброї, виконаніеважних квестів і відвідування певної кількості локацій. Іграмне настільки сподобалася, що я і так, мабуть, ізборозділ всюкарту пустки мохаве. Хіба що елієн бластер шукав цілеспрямованодля отримання одного з останніх призів (пов’язаного з втратою віденергетичної зброї). Ну і робив це в ключові моменти, щоб подивитися всі кінцівки за один раз.

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ

Please enter your comment!
Please enter your name here