Кінопошук отримав новий логотип і візуальний стиль

0
35

Напередодні свого 18-річчя один з найстаріших російських онлайн-кінотеатрів кінопошук провів ребрендинг. Сервіс отримав новий логотип і візуальний стиль.

Оновлення було покликане показати трансформацію сервісу за час його існування. На сьогодні в кінопошук входять російськомовна енциклопедія про кіно, редакційне медіа та кінокомпанія, яка продюсує серіали і фільми, а також відеострімінг. Новий візуальний стиль розроблений з метою висловити ці зміни.

В логотипі тепер використовується видозмінена буква»к».

» новий логотип-це одночасно і буква к, і метафора об’єднання людей, яких притягує сила історій», — пояснили в компанії.

У сервісі змінився шрифт, акцентні кольори (до звичного помаранчевого кольору додалися два нових: яскраво-бірюзовий і колір лайма) і візуальні елементи. Новий стиль буде використовуватися в постерах, заставках і трейлерах.

Сайт кінопошуку також позбувся приставки «hd», яка раніше позначала онлайн-кінотеатр.

Крім сайту, візуальні зміни торкнуться також додатки для смартфонів і телевізорів.

Що стосується реакції користувачів, то багато хто залишився незадоволений змінами і висміяли ребрендинг в twitter.

Нагадаємо, що за 3-й квартал 2021 року кількість передплатників кінопошуку зросла з 11% до 11,9%. Це робить його № 1 в рейтингу російських онлайн-кінотеатрів за кількістю користувачів підписки.

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ

Please enter your comment!
Please enter your name here