Яндекс.дзен знижує поріг входу і розмір повторних платежів

0
48

Яндекс.дзен знижує поріг першого поповнення для нових рекламодавців з 75 000 рублів до 20 000 рублів без пдв при розміщенні через акаунти агентств або успішному проходженні спеціального курсу з реклами в дзені. Також знизився розмір мінімального повторного поповнення для всіх рекламодавців-з 25 000 рублів до 5 000 рублів без пдв.

На підтримку оновлень команда дзена проведе тематичний вебінар, де експерти платформи детальніше розкажуть про зміни та поділяться порадами щодо підготовки контенту.

Крім зниження порогу, у рекламодавців з’явилася можливість встановлювати потрібний cpm (від 80 до 900 рублів з кроком в 10 рублів в кампаніях на охоплення), щоб контролювати бюджети кампаній і отримувати цільові результати на своїх умовах.

Крім цього, 1 грудня мінімальна вартість одного дочитування в кампаніях на залучення підвищиться до 3 рублів (без пдв), а в відеокампаніях мінімальна ціна переходу — до 10 рублів. Це пов’язано зі зростанням середньої ставки за дочитування. Кампанії з мінімальними ставками в більшості випадків не можуть виграти в аукціоні і перестають показуватися в стрічці дзена протягом першого тижня після запуску. Підвищення мінімальної ставки допоможе убезпечити рекламодавців від непродуктивних запусків і забезпечити роботу кампаній на старті.

Нагадаємо, у вересні дзен анонсував загальний рахунок з яндекс.директом. Новим рекламодавцям платформи більше не потрібно поповнювати два різних рахунки окремо: баланс рахунку директа відображається в рекламному кабінеті дзена, а його кошти можна використовувати для запуску кампаній в дзені.

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ

Please enter your comment!
Please enter your name here