Витрати користувачів у додатках для смартфонів у 2021 році збільшилися на 25%

0
33

За даними платформи app annie за цей рік користувачі витратили 135 млрд доларів в додатках для ios і в google play. Також власники смартфонів стали на 8% частіше завантажувати додатки і витратили на це 140 млрд доларів.

Лідером серед ос як і раніше залишається ios. За даними app annie, на кожен витрачений долар 65 центів припадає на власників пристроїв від apple. Серед них 60% транзакцій походить від геймерів. Для google play частка витрат гравців склала цілих 80%.

«користувачі всього світу адаптувалися до пандемії завдяки частковому переходу в онлайн і максимальних успіхів домоглися галузі, які допомагали людям стати ближче один до одного», — вважає лексі сідоу, керівник маркетингового відділу app annie.

Також в 2021 році зросла популярність додатків для монтажу відео та обміну відеофайлами. Найчастіше користувачі завантажували додатки для створення оригінального відеоконтенту capcut, mx takatak і moj. При цьому максимальну кількість покупок люди здійснювали в сервісах для онлайн-стрімінгу-youtube, disney+, tiktok і twitch. Як показують дані платформи app annie, користувачі охоче вносили донат улюбленим стримерам.

Найактивніше зростала аудиторія і, відповідно, прибуток бізнес-додатків. З переходом на віддалену роботу популярність zoom, microsoft office і teams різко збільшилася. Лідером скачувань став додаток google play, за прогнозами, в наступному році кількість завантажень перевищить 100 млрд.

Серед мобільних ігор найбільшою популярністю користувалися bridge race, hair challenge і project makeover. А максимальне число покупок зробили геймери в іграх genshin impact і roblox. При цьому активно росла аудиторія онлайн-ігор roblox, amongus і pokemon unite. Аналітики пов’язують підвищений інтерес до цих додатків з можливістю для віртуального спілкування між користувачами. У 2021 р в росії рекордне зростання завантажень показали мобільні ігри dop 2, going balls і phone case diy.

Крім месенджерів, відеоредакторів та ігор активно росла популярність додатків соцмереж і онлайн-знайомств. Найбільше користувачі витратили в tinder, bumble і hinge.

20% завантажень в ios і в google play довелося на користувачів з індії. Слідом за нею йде сша з 9% від загальної кількості завантажень і бразилія з 8%.

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ

Please enter your comment!
Please enter your name here