В halo: combat evolved довгий час не було кампанії

0
30

У 227-му номері журналу retro gamer на 10 сторінках розміщена велика стаття, присвячена поліпшеній версії оригінальної halo і розкриває маловідомі факти. Стефан сінклер, програміст з команди розробників багатокористувацької гри halo, розповів, що combat evolved починала своє життя як строго розрахована на багато користувачів гра, і єдиний спосіб, яким команда розробників грала в гру — це підключення до сервера.

halo була розроблена для багатокористувацької гри через інтернет навіть в її самій примітивній формі, — говорить сінклер.

Коли сінклер почав працювати над halo в 1999 році, команда розробників була повністю зосереджена на halo як на багатокористувацькій грі, розробляючи шутер з розрахунком на те, що він буде запущений в якості стартової гри для майбутнього багатокористувацького сервісу xbox live для оригінальної xbox.

Коли ми думаємо про halo: combat evolved зараз, важко не згадати про потоп, про першу висадку на кільце хало або про окремі місії, такі як the silent cartographer. Все це і багато іншого ніколи не існувало в первісному баченні halo від microsoft.

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ

Please enter your comment!
Please enter your name here